אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצרנית הוויסקי הגדולה בעולם צומחת בהודו למרות הרגולציה המחמירה צילום: בלומברג

יצרנית הוויסקי הגדולה בעולם צומחת בהודו למרות הרגולציה המחמירה

דיאגאו מקווה להשיג את יעדיה באמצעות העברת הצרכנים ההודים למשקאות איכותיים יותר - במקום שתייה מוגברת של משקאות באיכות ירודה

19.08.2018, 23:18 | שירות כלכליסט
ענקית המשקאות הבריטית דיאגאו קבעה לעצמה יעד שאפתני לשנות את תעשיית האלכוהול בהודו, כך על פי הודעת החברה בכנס שנערך באחרונה בלונדון. היוזמה הזו נשענת על קמפיין בשיתוף עם רשויות התעבורה שמטרתו לעודד צריכת אלכוהול אחראית.

קראו עוד בכלכליסט

דיאגאו, יצרנית הוויסקי הגדולה בעולם, מקווה להשיג את יעדיה באמצעות העברת הצרכנים ההודים למשקאות איכותיים יותר, זאת במקום שתייה מוגברת של משקאות באיכות ירודה. בהתאם, מותגי היוקרה שלה בהודו צמחו בקצב של 6% במחצית הראשונה של השנה והסתכמו ב־65% מכלל פעילותה. עם המותגים הללו נכללים וויסקי רד לייבל, רויאל צ'לנג' ומק'דאוול'ס, וודקה סמירנוף ומותג הרום אולד מאנק.

ביולי דיווחה דיאגאו על עלייה של 2% במכירות בהודו במחצית הראשונה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, הנתונים הללו משקפים פגיעה בפעילות בעקבות פסיקה שקיבל בית המשפט העליון במדינה בתחילת 2017, לפיה חל איסור על מכירת אלכוהול בטווח של 500 מטרים מכביש מהיר.

חוקי האלכוהול בהודו שונים בין מדינות, וכך גם מגבלת הגיל שחלה על סוגים שונים של משקאות. בעוד שישנן מדינות בהודו כמו גוג'ארט וביהאר שבהן אסורה כליל צריכת אלכוהול, במדינות אחרות אסורה הצריכה באזורים מסויימים.

וויסקי מק וויסקי מק'דאוול'ס | צילום: בלומברג וויסקי מק

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות