אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
1 בספטמבר מחזיר את האמריקאים לחנויות הפיזיות צילום: שאטרסטוק

1 בספטמבר מחזיר את האמריקאים לחנויות הפיזיות

מחקר חדש של דלויט מגלה כי רוב ההורים בארה"ב מעדיפים לרכוש לילדיהם ציוד לבית הספר בקניונים וברחובות, במקום ברשתות המקוונות

21.08.2018, 07:46 | שירות כלכליסט

החזרה אל הלימודים היא גם חזרה אל השופינג. מחקר חדש של דלויט חושף כי השנה, האמריקאים מעדיפים להצטייד לקראת השיבה לבית הספר דווקא בקניונים וברחובות. זאת, בניגוד למגמה הנרשמת בשנים האחרונות שלפיה היקף מכירות האונליין עולה על זה של המכירות הנרשמות בחנויות הפיזיות.

קראו עוד בכלכליסט

קניות, צילום: גטי אימג קניות | צילום: גטי אימג'ס קניות, צילום: גטי אימג

ההוצאה הממוצעת למשק בית תעמוד על 510 דולר, כאשר 57% מתוכם יגיעו לקופות החנויות הפיזיות בארה"ב. 23% בלבד מהרכישות יוזרמו לרשתות המקוונות. ה־20% הנוספים עדיין מתלבטים לגבי הדרך העדיפה עליהם לרכישת הציוד.

בארה"ב עונת ההצטיידות ללימודים חופפת לזו שבישראל: בין החודשים יולי וספטמבר. בתקופה זו יגלגל שוק החזרה ללימודים 27.6 מיליארד דולר. בכך נרשמת תקופה זו כשנייה העמוסה ביותר בשנה, קודמת לה רק עונת החגים.

 

"אנשים מתמקדים מאוד בנוחות של הרכישה, ורוצים לעשות את זה קל", הסביר רוד סיידס, סגן יו"ר דלויט ל־CNBC. "בגלל שהילדים גדלים כל כך מהר, אתה רוצה להיות בטוח שתקנה את הבגדים במידה המתאימה. עדיף לרכוש בחנות פיזית, כי אז אם משהו לא מתאים, לא צריך להסתבך עם תהליך החזרת הפריטים לרשתות האונליין".

לדברי סיידס, וולמארט וטארגט צפויות להיות המרוויחות הגדולות. בנוסף, גם רשתות מוזלות כמו טי.ג'יי מקס וחנויות הכל בדולר רשמו ביצועים נאים בשנים האחרונות בתקופה זו של השנה.

המחקר של דלויט חשף גם שינוי בדרכי הרכישה של הקונים. השנה 53% מהרוכשים באופן מקוון מתכוונים לקנות דרך הסמארטפון, ו־49% באמצעות הלפטופ. זוהי כמעט תמונת מראה של השנה שעברה, אז רכשו 57% דרך הלפטופ, ו־49% השתמשו בסמארטפון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות