מספר המנויים זינק: מניית נטפליקס טסה ב-14% במסחר המאוחר
הכנסות שירות הסטרימינג עמדו בתחזיות והסתכמו ברבעון השלישי ב-4 מיליארד דולר, אך הרווח למניה עמד על 89 סנט לעומת תחזית של 68 סנט בלבד. החברה הוסיפה למאגר המנויים שלה 6.96 מיליון מנויים - הרבה מעל הצפי. מתחילת השנה זינקה מניית נטפליקס ב-78%
קראו עוד בכלכליסט
הכנסות החברה עמדו בתחזיות והסתכמו ברבעון ב-4 מיליארד דולר, ובכך הציגה עלייה של כ-34% מהרבעון המקביל בשנה שעברה - אז עמדו ההכנסות על כ-3 מיליארד דולר.
החברה הצליחה לייצר במהלך התקופה רווח נקי של 403 מיליון דולר (רווח למניה של 89 סנט לעומת צפי לרווח של 68 סנט). הרווח הנקי זינק ביחס לרבעון הקודם, אז עמד על 387 מיליון דולרים. הרווח הנקי זינק ברבעון השלישי לעומת השנה שעברה אז עמד על 130 מיליון דולר בלבד.
ברבעון השלישי הוסיפה החברה למאגר מנוייה 6.96 מיליון מינויים חדשים. בארה"ב נוספו לחברה 1.09 מיליון מינויים חדשים לעומת תחזית לתוספת של 674 אלף, ואילו מחוץ לארה"ב הוסיפה נטפליקס ברבעון 5.87 מיליון מינויים חדשים לעומת תחזית מוקדמת של 4.46 מיליון מינויים.לשם השוואה, ברבעון הקודם הצטרפו לחברה 5.15 מיליון מנויים חדשים בלבד (מתוכם 670 אלף בארה"ב). כיום מצבת המנויים של נטפליקס בכל רחבי העולם עומדת על כ-137 מיליון בני אדם.
בנוסף, החברה מעריכה כי ברבעון האחרון של השנה היא תוסיף עוד 9.4 מיליון מינויים חדשים.מתחילת השנה זינקה מניית נטפליקס ב-78% כאשר יותר ויותר צופי טלוויזיה מתנתקים מחברות הכבלים והלווין ומצטרפים לשידורים המועברים באמצעות האינטרנט.
ברבעון הקודם המניה צללה ב-14%
בפעם הקודמת זה נראה אחרת. עם פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון השני של 2018 צללה מניית נטפליקס ב-14% לאחר נעילת המסחר בוול סטריט. עתה, הצליחה ענקית הסטרימינג לחמוק מהאכזבה שהותירה בפעם הקודמת במספר המנויים החדשים.
בשנה החולפת תקעה נטפליקס יתד עמוקה גם כאן בארץ הקודש כשצירפה לשורותיה עשרות אלפי ישראלים והפכה לאחד המותגים החמים ביותר בשוק הטלוויזיה הישראלי. בין היתר עשתה זאת בשיתוף הפעולה העמוק שנרקם בינה לבין פרטנר המפעילה את פרטנר TV במבצע, שנגמר בינתיים, לחצי שנה חינם ושנועד להרגיל קהלים רחבים בישראל אל עולם הסטרימינג והמותג שהיה שמור עד אז לצעירים תל אביבים.
עם זאת, משימתה של נטפליקס עד לא הושלמה גם לאחר התוצאות המרשימות והעמידה ביעדים כשתחרות בתחום הסטרימינג בעולם בכלל ובארצות הברית בעיקר הופכת קשה וצפופה הרבה יותר. חברות הטק המובילות ובהן אפל, פייסבוק, גוגל, אמזון ועוד בשיתוף עם כמה מהאולפנים הגדולים בהוליווד כמו דיסני פעילות בתחום ונכנסות אליו עם רעל בעיניים, רעב להרחבת האפיקים ודריסת המתחרות הקטנות ולא מעט כיסים עמוקים במיוחד. הקרב על המסך עתיד להפוך מעניין יותר ויותר.
3 תגובות לכתיבת תגובה