אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיכאל מיטרני: "היום אין הפרדה בין החנות הפיזית לאונליין - הצרכן נמצא בכל הפלטפורמות""

מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם, אמר בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" ובנק הפועלים, כי "האפליקציה של סופר-פארם שהורדה 2.5 מיליון פעם ומשתמשים בה חצי מיליון איש בחודש, מחברת את הדאטה מעולם הדיגיטל לביקור של הלקוחות בסניף"

29.10.2018, 14:41 | עומר כביר

"עולם המסחר השתנה מאוד. היום הכל משולב, אנשים עומדים בחנות עם הסלולר ומשווים מחירים או רואים מוצר בחנות ורצים הביתה לקנות אותו. ורק חברות שישכילו לחיות בשני העולמות, הפיסי והדיגיטל, יהיו כאן בעתיד" – כך אמר היום (ב') מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם, מיכאל מיטרני, בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" ובנק הפועלים.

מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם, צילום: עמית שעל מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם | צילום: עמית שעל מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם, צילום: עמית שעל

את עיקר נאומו הקדיש מיטרני להצגת יוזמות חדשות ומסקרנות שמשלבות בין הפיסי למקוון. למשל, חנות הספרים הפיסית של אמזון. "המטרה של החנות היא לא להרוויח כסף כחנות עצמאית", הוא העריך. "בחנות, כל הספרים פונים קדימה בניגוד למקובל בחנויות ספרים. זה בזבוז של מקום, אבל הליך הגילוי הרבה יותר פשוט. כל הקטגוריות מאוד שונות. זה לא היסטוריה, גיאוגרפיה וכו', אלא הספרים הכי פופולרים באמזון או בעיר. יש גם קטגוריה של הספרים שקוראים הכי מהר בקינדל. זה חנות שלא מכילה את כל הספרים שיש, אבל רלוונטית לקהל שגר באזור. זה מודל מעניין שמאפשר ללמוד איך העולמות הפייסיים ישפיעו על האונליין. זה כל כך הצליח להם שהם פתחו חנות שמציגה מוצרים שקיבלו דירוג גבוה באתר שלהם.

"מחוץ לחנות של מותג האפנה קייט ספייד במנהטן יש מסכים גדולים שמאפשרים לעשו קניה מקווונת וקבל את המוצרים בתוך שעה, לא משנה באיזו שעה, גם כשהחנות סגורה. עלי באבא לקחה את הקונספט של סופרמרקטים, וכל החוויה שהם היא באפליקציה: סורקים את המוצרים באפליקציה, לא חייבים לאסוף אותם ותוך חצי שעה הם יגיעו ללקוח הביתה. בסינגפור הפכו את הקונספט הזה לקניון שלם".

מטרני הזכיר גם את האפליקציה של סופר-פארם, שלדבריו הורדה 2.5 מיליון פעם ומשתמשים בה חצי מיליון איש בחודש. "האפליקציה מחברת את הדאטה מעולם הדיגיטל לביקור של הלקוחות בסניף", אמר. "אפשר למשל לסרוק מוצרים ולראות ביקרות עליהם או לשלם דרך האפליקציה. בקרוב גם נציב בסניפים מראות וירטואליות שיאפשרו למדוד מוצרי איפור שונים בצורה וירטואלית ולעשות סשן איפור בווידיאו עם מאפרת מקצועית. נשים מראה כזו גם באופטיקה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות