אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כנס השירות

"פרוקטר אנד גמבל שרדה את כל מלחמות העולם ואת כל המהפכות - היא תשרוד לנצח"

לדברי מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל אופיר גוטמן בכנס השירות של "כלכליסט", כל מותג חייב לקחת על עצמו משימה חברתית

26.11.2018, 11:55 | אדריאן פילוט

"פרוקטר אנד גמבל (P&G) היא חברה שנוסדה כדי לשרוד לנצח - היא שרדה את כל מלחמות העולם וכל המהפכות ועכשיו נשאלת השאלה האם תשרוד את המהפכה הרביעית? כי כעת לכל מוצר של P&G קיים מוצר נגדי שעושה לו 'דיסראפט'. התשובה תלויה בחוויית הלקוח" - כך אמר אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל בכנס שירות וחוויית הלקוח של "כלכליסט" ושופרסל שנערך בלאבס, מגדלי שרונה.

קראו עוד בכלכליסט

גוטמן התייחס למותג חדש ששמו DS3, שמחליף שמונה מהמוצרים העיקריים של P&G. הוא גם מתכלה והוא גם מותאם אישי (לכתמים נפוצים ול-PH של העור) והוא גם מגיע הביתה. "אני נורא נלחצתי כמנכ''ל החברה בישראל ואז הלכתי לבדוק מי אחראי למוצר הזה. המותג הזה הוא בבעלות P&G - ואז נרגעתי. המסר ברור: תעשה אתה דיסראפט לעצמך, אחרת יגיע משהו אחר שיעשה זאת במקומך", הסביר גוטמן.

גוטמן דיבר על הצורך שכל מותג חייב לקחת על עצמו משימה חברתית ואין מדובר ב"תרומה" אלא במהלך שניתן לדווח עליו בבורסה. הדוגמא שגוטמן נתן נוגעת להתחייבות של פאנטן (מותג השמפו של P&G) להעניק פאה לכל אישה שחולה בסרטן ואיבדה את שערה. סוגייה נוספת שגוטמן דיבר עליה היא ההתאמה האישית -הדוגמא שגוטמן בחר היתה פיתוח אפליקציה שבאמצעותה ניתן לצלם את עצמך ויועץ יופי יכול להתאים את המוצר של "אולאי" (מוצר הטיפוח שלה).

אופיר גוטמן, צילום: אוראל כהן אופיר גוטמן | צילום: אוראל כהן אופיר גוטמן, צילום: אוראל כהן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות