אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכירות סייבר מאנדיי יטפסו ל-7.9 מיליארד דולר בארה"ב; מהו המוצר הנמכר ביותר? צילום: איי אף פי

מכירות סייבר מאנדיי יטפסו ל-7.9 מיליארד דולר בארה"ב; מהו המוצר הנמכר ביותר?

להערכת חטיבת המחקר של אדובי, היקף השופינג ביום הקניות הפופולרי ישקף צמיחה ב-19.7% בהשוואה לאשתקד, ויעקוף ב-1.7 מיליארד דולר את של בלאק פריידיי; ברשימות הקניות כיכבו קונסולות נינטנדו, מחשבי Dell וטלוויזיות LG

27.11.2018, 10:49 | עומר כביר

המכירות המקוונות בסייבר מאנדיי בארה"ב יגיעו השנה לשיא של 7.9 מיליארד דולר, אחרי שעלו ב-19.7% לעומת סייבר מאנדיי בשנה שעברה - כך לפי הערכה שפרסמה חטיבת האנליטיקה של אדובי.

קראו עוד בכלכליסט

בכך, ישמור סייבר מאנדיי על מעמדו כיום הקניות המקוון הגדול של השנה – 1.7 מיליארד דולר יותר מבלאק פריידיי. עם זאת, הצמיחה בבלאק פריידיי היתה גדולה יותר, 23.6% בהשוואה לאשתקד. גם בסוף השבוע, שבת וראשון, היו לסוחרים המקוונים ימי קניות מוצלחים עם הכנסות של 6.4 מיליארד דולר בסך הכול, גידול של יותר מ-25%. מתחילת נובמבר עמדו המכירות המקוונות על 58.5 מיליון דולר, גידול שנתי של 19.9%, כאשר לא היה יום שייצר פחות ממיליארד דולר בהכנסות.

קניות בסייבר מאנדיי, צילום: איי אף פי קניות בסייבר מאנדיי | צילום: איי אף פי קניות בסייבר מאנדיי, צילום: איי אף פי

המוצרים הנמכרים ביותר בסייבר מאנדיי היו קונסולות נינטנדו סוויץ', הצעצוע Little Live Pets, המשחק Red Dead Redemption 2, טלוויזיות LG, רחפנים, מחשבים של Dell ורמקולי אקו של אמזון. מבחינת דפוסי קנייה, ניכר המשך הטשטוש בין המקוון לפיזי - כשדפוס ההזמנה המקוונת ואיסוף בחנות גדל בהיקף של 50%.

הרכישות באמצעות סמארטפונים זינקו ב-50% ל-2.1 מיליארד דולר, והתעבורה מהמכשירים לאתרי הקניות עלתה ב-16%. מכשירי מובייל סיפקו בסך הכל 51.4% מהביקורים באתרים (43.6% לסמארטפונים ו-7.8% לטאבלטים), ו-34% מההכנסות בסייבר מאנדיי (26.3% לסמארטפונים ו-7.7% לטאבלטים).

קונסולת הסוויץ קונסולת הסוויץ' של נינטנדו קונסולת הסוויץ

אחד מטווחי השעות הפופולריים ביותר לרכישה היה בין 22:00 ל-1:00, כשלקוחות ניצלו את השעות האחרונות של המבצעים כדי לבצע רכישות בסך 1.7 מיליארד דולר, ממש לפני השינה. המוצרים שרשמו את ההנחות הגדולות ביותר היו טלוויזיות (18% הנחה) ומחשבים (17.8%). 2.4% מדפי המוצרים הציגו הודעה שלפיה המוצר אזל מהמלאי, מה שתורגם להפסד בסך 187 מיליון דולר לקמעונאים.

את טבלת הערים המבזבזות מובילה דנוור, עם רכישות ממוצעות בסך 163 דולר, ואחריה סן פרנסיסקו (157 דולר), ניו יורק ופורטלנד (156 דולר כל אחת), וסיאטל (154 דולר). הממוצע הארצי עמד על 138 דולר, גידול שנתי של 6.1%.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות