
סקודה העולמית חושפת את הסקאלה - באירוע בישראל
מדובר בפעם הראשונה שבה יצרן רכב בוחר לחשוף דגם חדש בארץ. מנכ"ל החברה ברנרד מאייר: "אנו עובדים עם 13 סטארט-אפים בישראל"
סקודה העולמית חושפת היום (חמישי) את הסקאלה באירוע בישראל. מדובר באירוע החשיפה הראשון בו יצרן רכב בוחר במדינת ישראל לחשיפתה של מכונית חדשה. בין היתר, בחרה סקודה בישראל לחשיפת הדגם החדש בעקבות פעילותה של סקודה דיג'ילאבס, זרוע הטכנולוגיה של סקודה הפעילה בישראל במסגרת שותפות בין סקודה העולמית ובין צ'מפיון מוטורס.
קראו עוד בכלכליסט
לדברי ברנארד מאייר, מנכ"ל סקודה העולמית: "בישראל יש את הדחף לעשות דברים. לכן בחרנו במיקום מיוחד והדבר תקף לגבי ישראל. אנו בחרנו בישראל כי אנו מתחילים בדבר חדש. תל אביב היא עיר מיוחדת. היא דינאמית. אני תמיד מתרשם מן המהירות שבה הדברים משתנים בתל אביב. היא מיוחדת והיא חדשנית ולכן בחרנו בה להצגת דגם חדש. אך מעבר לכך בחרנו בה בגלל האופטימיזם והחוצפה".
"בישראל רעיונות חכמים הם חלק מן המשחק. שמונה אוניברסיטאות. 19 אינקובטורים לטכנולוגיה. יש בישראל 6,500 סטארט-אפים שמחפשים את הדבר הבא. ישראל שוברת שיאים עולמיים וסקודה מחוברת לישראל. יש לנו שותפות מצוינת עם צ'מפיון מוטורס. אנו גאים בה. בשנה שעברה השקנו יוזמה משותפת עם צ'מפיון מוטורס ובכוונתנו לקחת את פעילותנו למישור הבא".
מאייר הוסיף: "אנו עובדים עם 13 סטארט-אפים בישראל כי אנו זקוקים לגישה ישירה לחוכמה, לטכנולוגיה. ליכולת להבין את לקוחותינו. אנו עתידים לעבוד עם עוד סטארט אפים בנושא לימוד עמוק ובנושא טעינה מהירה. ישראל היא חלק מהאסטרטגיה של סקודה לשנת 2025 שממוקדת בשווקים חדשים ובדיגיטציה. סקודה עצמה מהווה חלק מתוכניות קונצרן פולקסווגן. אנו אחראים על הודו. על ברית המועצות לשעבר. ובכוונתנו לבנות במפעלי סקודה דגמים של יצרנים אחרים מקבוצת פולקסווגן. השנה הצגנו שבעה דגמים חדשים, החל בקאמיק וכלה בקודיאק GT. ערכנו מתיחת פנים לפאביה. יש לנו עוד דגמים בעתידנו והם יהיו מרתקים".
8 תגובות לכתיבת תגובה