אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
PayPal ישראל מפטרת 30 עובדים כחלק משינוי ארגוני גלובלי

בלעדי לכלכליסט

PayPal ישראל מפטרת 30 עובדים כחלק משינוי ארגוני גלובלי

החברה מעסיקה בישראל כ-250 עובדים. PayPal תציע לחלק מהעובדים אפשרויות העסקה במסגרת החברה בישראל או ברחבי העולם

04.03.2019, 10:55 | מאיר אורבך

PayPal ישראל, השלוחה של ‏ענקית התשלומים האמריקאית, הזמינה הבוקר (ב') לשימוע כ-30 מעובדיה, מתוך כ-250, לאור שינוי ארגוני גלובלי שמתבצע בחברה העולמית, כך נודע ל"כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט

החברה תציע לחלק מהעובדים אפשרויות העסקה במסגרת החברה בישראל או ברחבי העולם. השינוי הארגוני הנרחב שמתבצע בחברה צפוי להשפיע לא רק על ישראל אלא על מדינות נוספות באסיה ואמריקה.

דן שולמן, מנכ"ל paypal, צילום: עמית שעל דן שולמן, מנכ"ל paypal | צילום: עמית שעל דן שולמן, מנכ"ל paypal, צילום: עמית שעל

מחברת PayPal נמסר שהיא בוחנת כל העת את המבנה הארגוני שלה כחלק מצמיחתה הגלובלית. החברה עורכת שינוי ארגוני שיוביל לצמצום הפעילות במספר קבוצות בישראל ובעוד כמה מדינות אשר ישפיע גם על מספר עובדים במדינות אלה. "אנו רוצים לשמר את העובדים ולכן, נאפשר לעובדים המושפעים מהשינוי, ואשר ירצו בכך, להתמודד על תפקידים אחר ב-PayPal ישראל או בחו"ל. ל- PayPal יש נוכחות משמעותית בישראל כבר למעלה מעשור והמרכז בתל אביב ימשיך לקחת חלק משמעותי בפעילות שלנו עם חדשנות טכנולוגית פורצת דרך ומפתחים מוכשרים בתחומי הדאטא-סיינס, הנדסת תוכנה, ביג דאטא ומניעת הונאות", נמסר מהחברה.

ב-2017 סגרה PayPal את הפעילות שלה בבאר שבע והעבירה את העובדים לתל אביב. פעילות החברה בבאר שבע היתה מבוססת על הרכישה של חברת הסייבר סייאקטיב (CyActive) בשנת 2015.

ב־2008 ביצעה PayPal את הרכישה הגדולה והמשמעותית שלה בישראל, כשקנתה את חברת פרוד סיינסס (Fraud Sciences), שעוסקת במניעת הונאות ברשת. על בסיס רכישה זו הוקם מרכז הפיתוח של החברה בתל אביב, שם יש לה שני תחומי פעילות — האחד הוא המרכז העולמי למחקר ופיתוח בתחום ניהול הסיכונים של PayPal, והשני מתמקד בפיתוח מוצרים לחוויית משתמש, לרבות פיתוח האפליקציה של ענקית התשלומים לאייפון ולאנדרואיד.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
פייפאל חברה איומה וחזירית שלא מהעולם הזה או שכן ?!
חסמו אותי בעבר על פתיחת מחלוקות רבות מדי לטעמם. הזמנות לא הגיעו או שהגיעו פגומות. פייפאל החליטה על דעת עצמה יום אחד ללא כל התראה לחסום בנימוק שפתחתי יותר מדי מחלוקות. פייפאל לא מגבילה או מודיעה על הגבלות .היא פועלת על פי מצבי רוח וקפריזות. כי הצליחה לגדול ככ שמצפצפת על כולם. שירות הלקוחות בישראל זוועה. כל מני עלובות עונות כאילו תפסו את אלהים בביצים, אבל זה טיפוסי לישראלים אז לא התרגשתי מזה. הכי גרוע שהיום כל התשלומים באיביי עברו לפייפאל כך שאפילו אם רוצה לשלם בכרטים אשראי ישירות למוכר הוא חייב לעבור את פיקוח פייפאל. המצב הפך הזוי לגמרי ואני ככ אוהבת לקנות באיביי ארהב. נורא !
אביבה  |  29.08.20
לכל התגובות