אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיוס כולל בטסלה: מאסק קרא לכל העובדים "לעזור עם המשלוחים של סוף הרבעון" צילום: רויטרס

גיוס כולל בטסלה: מאסק קרא לכל העובדים "לעזור עם המשלוחים של סוף הרבעון"

במייל לכל עובדי טסלה קרא המנכ"ל והמייסד מאסק לעובדים לסייע לעמוד ב"גל ענק של משלוחים של כלי רכב" וכינה את המשלוחים "סופה לוגיסטית מושלמת". המייל מצטרף לדיווח מן השבוע שעבר לפיו סגן נשיא טסלה ביקש מהעובדים לעזור לספק 30 אלף מכוניות חדשות עד סוף החודש

22.03.2019, 20:12 | שירות כלכליסט
מנכ"ל ומייסד טסלה אלון מאסק אומר שאספקת מכוניות חדשות ללקוחות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל אחד מעובדי טסלה, לפחות עד סוף מרץ.

קראו עוד בכלכליסט

באתר "ביזנס אינסיידר" פרסמו מייל פנימי ששלח מנכ"ל יצרנית המכוניות החשמליות, תחת הנושא "נחוצה עזרה באספקת המכוניות!". במייל הוא קרא לעובדים לסייע לעמוד ב"גל ענק של משלוחים... ברחבי אירופה, סין וצפון אמריקה". המייל מצטרף לדיווח מהשבוע שעבר, שלפיו סגן הנשיא סנג'י שאה ביקש מהעובדים להתנדב לעזור לספק 30 אלף מכוניות חדשות עד סוף החודש, המייצג גם את סוף הרבעון הראשון של השנה.

טסלה מודל Y, צילום: רויטרס טסלה מודל Y | צילום: רויטרס טסלה מודל Y, צילום: רויטרס

"עבור 10 הימים האחרונים של הרבעון, בבקשה התייחסו לעזרה באספקת המכוניות כעומדת בראש סדר העדיפויות שלכם", כתב מאסק במייל שנשלח ביום חמישי לכל עובדי טסלה. "זה חל על כולם. בכל הקשור לבעיות, זו בעיה שטוב שיש אותה, הרי בנינו את המכוניות ואנשים קנו אותן, כך שעלינו רק להביא את המכוניות לבעלים החדשים שלהן!". בטסלה לא הגיבו על הדיווח.

מאסק הגדיר את הלחץ הנובע מהצורך לספק מספר רב של מכוניות כ"סופה לוגיסטית מושלמת", הנובעת מ"עלייה משמעותית בנפחי המשלוחים" בסין ובאירופה בשילוב עם בעיות עם ספקים שרק לאחרונה נפתרו.

ברבעון הנוכחי החלו המשלוחים הראשונים של מכוניות מודל 3 לאירופה וכן לסין. "זה הגל הגדול ביותר בהיסטוריה של טסלה, אך הוא בעיקרו פונקציה של התחלת המשלוחים שלנו בשתי יבשות בו זמנית, ולא יחזור על עצמו ברבעונים הבאים", טען מאסק.

בינואר דיווחה טסלה כי להערכתה תספק בין 360-400 אלף מכוניות ב-2019, עלייה של בין 45%-65% לעומת השנה שעברה.

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
לנדב
כולנו, גם אלו שיושבים ברכב עם מזגן, סובלים מזיהום האויר החמור שנוצר מרכבים המונעים בדלק פחמני. זיהום האויר נמצא מסביבנו בכל מקום ופוגע בכולנו. המעבר להנעה חשמלית מקטין משמעותית את הזיהום שכן לא רק שישנם מקורות חשמל רבים שאינם מזהמים (רוח, שמש, גרעין וכו'), גם תחנות כח מבוססות דלק פחמני הן יעילות יותר ומזהמות פחות מאשר מנועי מכוניות. מצד שני - מחקרים רבים נעשו בנושא ולמרות זאת לא נמצאה עדיין שום סכנה בריאותית מקרינה של מכוניות חשמליות. המקורות הבודדים שמעידים על בעיה שכזו נסתרו מזמן. יותר מכך - גם לא ידוע עדיין על שום מנגנון פזיולוגי שיכול לגרום לפגיעה בריאותית שכזו -כך שבאמת שאין שום סיבה להאמין בקיום סכנה שכזו. לגבי השימוש במימן, כפי שכתבו כבר לפני - השימוש המרכזי המדובר במימן הוא לייצור תאי דלק - ואלו מהווים תחליף לסוללות - לא למנועים החשמליים, ולכן אין הבדל בקרינה מרכב חשמלי רגיל. שימוש במימן למנוע בעירה פנימית לעומת זאת אמנם מוריד את הזיהום (תוצר השריפה הוא מים ולא CO2, וללא מזהמים נלווים) אבל כרוך בבעיות בטיחותיות משמעותיות באחסון המימן.
חובב מדע  |  26.03.19
12.
למידע מהימן אמיתי ומלא היכנסו
אין קרינה ברכבים חשמליים שמנוהלים ומקוררים עם בקרת מחשב, בניגוד להיברידיות. רוצים להישאר מעודכנים? היכנסו לקישור "טסלה ישראל - Tesla Israel". יחד נהיה מנוף השפעה כדי לבחור במה שטוב לנו: ‏ ‏https://www.facebook.com/groups/1751139384947726/?ref=share אנו בלא אג'נדה נסתרת, עושים לטובת עתידנו ועתיד הדורות הבאים ומטרתנו היא אחת: טסלה - גם לנו מגיע. ‏‎מידע נוסף וחופשי ניתן למצוא ביוטיוב, גוגל וכמובן אתר חברת טסלה. ‏www.tesla.com שלכם טסלה ישראל.
אלירן  |  23.03.19
11.
ליואב
מבחינה בורסאית נטו המחיר של טסלה מגלם בתוכו את האמונה של המשקיעים בעתיד החברה. אפשר להגיד שהדבר היחיד שמחיר החברה משקף זה אמונה ופנטזיה על העתיד ותו לא. שנית, יש המון בעיות לטסלה שימנעו ממנה להחזיק מעמד באחיזת העיניים הזאת. למען האמת יש הרבה יותר בעיות מיתרונות. היתרון היחיד שלה זה שהיא מקבלת סובסידיות מהמדינה,שתקוצץ בקרוב מאוד לפחות בחצי כי כמה אפשר לסכן כספי מיסים על חברה הפסדית שמתנהלת בשרלטנות ובמינוף אגרסיבי. אהא יש עוד יתרון, שככל שעובר הזמן מצליח להתבהר גם כחיסרון שלה- הפה של אילון מא
אורי  |  23.03.19
9.
ליואב
איזה חובבנות. אתה מתכוון אולי להולכי רגל אבל הרוב נהגים בתוך הרכב הממוזג וסגור או יושבים במרחבים סגורים. לעומת זאת כל נהג ברכב חשמלי יושב על קרינה מסוכנת. במחקרים אחרונים מצאו שזה עלול לגרום לכאבי ראש חזקים ומחלות ממאירות. הפתרון זה מימן שיגיע תוך מספר שנים. היצור שלו ממי ים עולה פחות וטווח נסיעה לתדלוק אלף ק״מ. אבל הדמגוגים בשביל למכור יעשו הכל לרמות את הנהגים
נדב  |  23.03.19
לכל התגובות