אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טראקס הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר צילום: יח"צ

טראקס הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר

החברה פיתחה טכנולוגיית ניתוח של תמונות שמתקבלות מסמארטפונים ושמשמשת לייצור מודיעין עסקי. לאחרונה היא רכשה את המתחרה הסינית שלה LenzTech ובכוונתה לרכוש חברות נוספות מהתחום באירופה וארה"ב

28.05.2019, 08:58 | מאיר אורבך

טראקס (trax) הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר, כך על פי דיווח בבלומברג. ב-2018 גייסה החברה 125 מיליון דולר לפי שווי של 850 מיליון דולר בהובלת חברת ההשקעות הסינית הפרטית בויו קפיטל (Boyu Capital), מחברות ההשקעה הפרטיות הגדולות בסין.

קראו עוד בכלכליסט

על פי הערכות מטרת הגיוס הנוכחי היא רכישת חברות אחרות. לאחרונה רכשה החברה את המתחרה הסינית שלה LenzTech ובכוונתה לרכוש חברות נוספות מהתחום באירופה וארצות הברית. לאחר הרכישה של החברה הסינית היא תשלב את כל הצוות של החברה הכולל 11 עובדים בצוות שלה לרבות 60 עובדי מופ בתחום הראיה הממוחשבת.

יואל בר , צילום: יח"צ יואל בר | צילום: יח"צ יואל בר , צילום: יח"צ

דרור פלדהיים , צילום: יח"צ דרור פלדהיים | צילום: יח"צ דרור פלדהיים , צילום: יח"צ

לצד הגיוס הקרוב מתכוונת החברה לצאת להנפקה ב-24-18 החודשים הקרובים כאשר בכוונתה לבצע רישום כפול בסינגפור ובאחת מהבורסות בארצות הברית ניו יורק או נאסדק. עד כה גייסה החברה 235 מיליון דולר

טראקס נוסדה ב־2010 על ידי יואל בר־אל ודרור פלדהיים שמשמש כיום כמנהל המסחרי הראשי של החברה. לחברה יש גם מרכז עסקי משמעותי בסינגפור, שבה חי בר־אל זה כ־20 שנה.

טראקס היא חברה פרטית אבל ההכנסות השנתיות שלה זינקו לכ-80 מיליון דולר בשנה בעוד שב-2017 עמדו על 40 מיליון דולר ושנה לפני כן על כ-20 מיליון דולר.

הטכנולוגיה של טקראס סוקרת מדי חודש יותר מ־8 מיליון תמונות שצולמו בחנויות באמצעות סמארטפונים וטאבלטים על ידי יותר ממיליון מבקרים, שבאמצעותן ניתן להפיק תובנות עסקיות ושיווקיות וכן לייצר מודיעין עסקי. כלומר, בעלי מותגים יכולים לעשות שימוש בטכנולוגיה של טקראס כדי לבחון כיצד המוצרים שלהם משתלבים בחנויות והיכן ממוקמים המתחרים שלהם. כיום לחברה יש 175 לקוחות ב־50 מדינות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
נו באמת...
הרי ברור שתגובות 17,18,19 זה אותו בן אדם. מפתיע לראות לפי שאר התגובות איך אנשים שלא מכירים את החברה מבפנים הבינו בדיוק מה קורה שם... הטכנולוגיה שהם פיתחו לזיהוי תמונה לא מתקדמת כבר שנים, הניהול בחברה קלוקל וכל יומיים יש שינוי ארגוני. להרוויח הם לא ירוויחו בקרוב, בינתיים שורפים את כספי המשקיעים, שיהיה להם בהצלחה.
עובד לשעבר  |  01.06.19
לכל התגובות