אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שגרה זה לא רע: טיפים פשוטים שיעזרו להתמיד באימונים צילום: CAIA IMAGE/SCIENCE PHOTO LIBRARY

שגרה זה לא רע: טיפים פשוטים שיעזרו להתמיד באימונים

החלטה היא הצעד הראשון במאמץ ליצור שגרת אימונים, גם אם הם מתחילים ב־4 בוקר או בערב אחרי העבודה

04.06.2019, 08:43 | ארי תדהר

בשעה טובה החלטנו שאנחנו מתחילים להתאמן. אבל... בכל בוקר מחדש השעון מצלצל ואנחנו לא מצליחים לגרור את עצמנו מהמיטה. או שאנו חוזרים מהעבודה מרגישים עייפים ומוותרים.

קראו עוד בכלכליסט

הבשורות הטובות הן שיש דרכים להתמודד עם הבעיה. את הצעד הראשון כבר עשינו – ההחלטה. ברגע שהתחייבנו לעצמנו שנתחיל להתאמן, הדרך להיכנס לשגרה היא מהירה וקלה יותר. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לנו.

תכנון עושה את ההבדל. הרחיקו את שעת האימון מארוחה כבדה, צילום: CAIA IMAGE/SCIENCE PHOTO LIBRARY תכנון עושה את ההבדל. הרחיקו את שעת האימון מארוחה כבדה | צילום: CAIA IMAGE/SCIENCE PHOTO LIBRARY תכנון עושה את ההבדל. הרחיקו את שעת האימון מארוחה כבדה, צילום: CAIA IMAGE/SCIENCE PHOTO LIBRARY

תכנון לוח זמנים: לכל אחד נדרש זמן אחר להתעורר, לעכל את ארוחת הצהריים, או לסיים את העבודה. הכניסו את האימון ליומן ותכננו מראש את שעת היציאה לאימון.

כמות מספקת של שעות שינה: קשה לקום לאימון אחרי לילה קצר של שינה וקשה להירדם אחרי אימון קשה. השינה חשובה מאוד. ננסה לשמור על 6 שעות שינה לפחות ואפילו 8 אם אפשר.

הקפדה על שעות קבועות: תתפלאו עד כמה קל לקום - אפילו ב־4 בבוקר - אם עושים זאת בשגרה וישנים מספיק שעות. פעמים רבות נתעורר אף ללא השעון המעורר.

ארוחה מוקדמת לפני אימון: רצוי לאכול עד 7 בערב ולהימנע מארוחה כבדה או כמות אלכוהול גדולה שיפגעו באיכות השינה ויקשו על הקימה לאימון בוקר. לפני אימון ערב רצוי להימנע מארוחה כבדה שעיכולה יגזול לנו אנרגיה הנדרשת לפעילות.

לשמירה על שגרת אימונים יתרונות רבים. אם נעשה זאת נכון, נוכל ליהנות מיום מלא אנרגיה ואיכות חיים גבוהה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות