אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל דיסני חושף: תכננו לקנות את טוויטר

מנכ"ל דיסני חושף: תכננו לקנות את טוויטר

בוב איגר סיפר שענקית התוכן בחנה את רכישת הרשת החברתית לפני מספר שנים, כדי להגיע בצורה נוחה וישירה לצרכנים. ואולם, בחרה לוותר על המהלך בשל היות הפלטפורמה טעונה פוליטית, ועתירת בעיות שישפיעו לרעה על מותג דיסני

23.09.2019, 10:31 | שירות כלכליסט

דיסני תכננה לרכוש את טוויטר לפני כשלוש שנים, אך ביטלה את התוכנית בגלל שמצאה את הפלטפורמה בעייתית וטעונה מדי - כך חשף מנכ"ל דיסני בוב איגר בראיון לניו יורק טיימס.

קראו עוד בכלכליסט

דיסני שקלה לקנות את חברת המדיה החברתית, אותה ראתה כדרך "מפתה" להגיע לצרכנים. ואולם, בחינה מעמיקה של פעילות טוויטר גילתה לדיסני שמדובר באתגר: "הבעיות היו גדולות ממה שהייתי מוכן להן, וממה שחשבתי שאחראי מצידנו לקחת על עצמנו", אמר איגר. "היו ענייני מיתוג של דיסני, וההשפעה בכלל של הטכנולוגיה על החברה. ההשפעה השלילית היא אדירה".

בוב איגר, מנכ"ל דיסני, צילום: אי פי איי בוב איגר, מנכ"ל דיסני | צילום: אי פי איי בוב איגר, מנכ"ל דיסני, צילום: אי פי איי

"אני נהנה לעבור על הפיד שלי בטוויטר כי יש 15, 20 נושאים שמעניינים אותי שם", הוסיף. "אבל אז אני פונה להסתכל בנוטיפיקציות ואז שואל את עצמי למה אני עושה את זה? למה אני סובל את הכאב הזה?".

דיסני בחנה את טוויטר כרכישה אפשרית, אך ויתרה עליה ובמקומה, הגדילה מאז 2016 את אחזקותיה בחברת BAMTech, שמחזיקה בפלטפורמת סטרימינג שידורי ספורט פופולרית, שמשרתת רשתות כ-ESPN. "כמו בהרבה מהפלטפורמות האלה, יש להן יכולת לעשות הרבה טוב בעולמנו. אבל גם לעשות הרבה רע. ולא רציתי לקחת בזה חלק", סיכם איגר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות