אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת דודא גייסה 25 מיליון דולר מססקואנה

חברת דודא גייסה 25 מיליון דולר מססקואנה

החברה פיתחה פלטפורמה לעיצוב אתרים ושירותים מקוונים שמאפשרת תקשורת רציפה בין המעצב והלקוח; עד כה גייסה החברה 50 מיליון דולר, והיא צפויה להגדיל משמעותית את הצוות שלה בשנה הקרובה

25.09.2019, 14:00 | מאיר אורבך

חברת דודא (Duda), מפעילת שירות לעיצוב אתרים לסוכנויות דיגיטל ופלטפורמות SaaS, גייסה 25 מיליון דולר בסבב C מחברת ההשקעות Susquehanna Growth Equity. החברה, שהוקמה ב-2009, גייסה עד כה 50 מיליון דולר; דודא מעסיקה 100 עובדים, מתוכם 60 בתל אביב והשאר בפאלו אלטו וקולורדו. משקיעים נוספים בחברה כוללים את אורן זאב ופיטנגו.

קראו עוד בכלכליסט

דודא פיתחה כלים שמאפשרים למעצבי אתרים וסוכנויות דיגיטל לייעל את יכולותיהם ולשלב טוב יותר בין פעילות העיצוב לבין העבודה מול הלקוחות שלהם. בנוסף, דודא מספקת פיתרון white-label של אתר כשירות עבור חברות SaaS, ומאפשרת להן להציע יכולות עיצוב אתרים עבור לקוחות קטנים ובינוניים. החברה פועלת מול לקוחות בתחומים רבים, ביניהם מלונאות, ניהול נכסים, אופנה ויופי, CRM ושיווק דיגיטלי.

איתי סדן ואמיר גלט, מייסדי החברה איתי סדן ואמיר גלט, מייסדי החברה איתי סדן ואמיר גלט, מייסדי החברה

"נאיץ את הצמיחה; יש הרבה הזדמנות בחוץ - 65% מהאתרים נבנים על ידי אנשים מקצועיים, ויש שוק ענק. נשתמש בגיוס להגדלת צוות המכירות והשיווק", סיפר לכלכליסט איתי סדן, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה. "בסוף 2020 נגדיל משמעותית את צוות העובדים שלנו גם בישראל וגם בעולם. גיוס מסיבי לכל התפקידים",

דודא אינה חברה צעירה, וגילתה זמן מה לאחר הקמתה שהשוק שאליו פנתה בורח. "הקמנו את החברה שהופכת אתר אינטרנט לאתר מובייל בקלות רבה. מהר מאוד גילינו שכולם הבינו שהשוק בעולם עובר למובייל ואנשים רוצים אתר שיראה טוב בכל הפלטפורמות. החברה עשתה ריסטארט ב-2014 והתמקדה בשוק אחר", סיפר סדן. הטכנולוגיה החדשה שפיתחה החברה מתמקדת במפתחים המקצועיים ולא בפרטיים. "המתחרה האמיתי שלנו כיום הוא וורדפרס, ולא חברה כמו WIX שמתחרה בנו באחוזים נמוכים", סיפר. "בנינו כלי שמאפשר תקשורת בין בונה האתר ללקוח על גבי האתר ומקל מאוד על שניהם". לדבריו, שנה לאחר שינוי המיקוד ראתה דודא שהמוצר שלה מצליח, המתינה למספרים משמעותיים ופנו לחפש משקיעים איכותיים.

   

"ראינו צמיחה עצומה בשנה האחרונה", הוסיף אמיר גלט, סמנכ"ל הטכנולוגיה ומייסד שותף. "השקעה זו תסייע לנו להרחיב את הפעילות העסקית שלנו ולהאיץ את הפיתוח על מנת להתאים עצמנו לצרכים המקצועיים של לקוחותינו". 

"הצוות של Susquehanna ואני התרשמנו כבר בהתחלה מהמוצר", סיפרה נועה וולפסון מ-SGE. "אבל רק אחרי שהתחלנו לדבר עם לקוחות הבנו כמה עוצמתית הפלטפורמה עבור אלפי מעצבים אותם היא משמשת. שוב ושוב קיבלנו משובים מלקוחות שלנו שציינו בפנינו שדודא היא הגורם לצמיחה בסוכנויות שלהם. היכולת לרכז את כל פעילות העיצוב וצרכי ניהול הלקוחות בפלטפורמה מאובטחת אחת חוסכת למעצבים זמן וכסף". וולפסון הצטרפה לדירקטוריון החברה כחלק מתנאי העסקה, לצד המשקיעים הקיימים אורן זאב ופיטנגו.   

תגיות