אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גרסת המובייל של Call of Duty שוברת שיאים: כ-100 מיליון הורדות תוך שבוע צילום: COD

גרסת המובייל של Call of Duty שוברת שיאים: כ-100 מיליון הורדות תוך שבוע

משחק היריות המפורסם זכה לגרסת סמארטפונים שצוברת מעריצים במהירות, ושברה את השיאים של פורטנייט, PUBG ואחרים. מדובר בהשקת המשחק המובייל הכי מוצלחת בהיסטוריה, ולצד המפיצה EA קוצרת את השבחים טנסנט הסינית, שפיתחה אותו

11.10.2019, 08:45 | רפאל קאהאן

ענקית הגיימינג EA השיקה בשבוע שעבר את גרסת המובייל של כותר היריות הוותיק Call of Duty, וחובבי הז'אנר נוהרים לחנויות האפליקציות; לפי דיווח של אתר המדידות Sensor Tower, משחק המוביילהורד כ-100 מיליון פעמים מאז - שיא חדש בתחום משחקי הסלולר.

קראו עוד בכלכליסט

לשם השוואה, פורטנייט הורד כ-22.5 מיליון פעמים בשבוע הראשון, אייפקס לג'נדס של EA עצמה כ-25 מיליון פעמים ואפילו PUBG הפופולרי ביותר הורד (רק) כ-26.3 מיליון פעמים. על פי מסקנות חוקרי סנסור טאוור מדובר בהשקת הגיימינג המוצלחת ביותר עבור מכשיר מובייל אי פעם ולמתחרים יהיה קשה מאוד להתמודד עם המספרים הללו.

מספרי ההורדות משלבים הן את גרסת האנדרואיד של המשחק ואת זו של האייפון. הגרסה הנוכחית של קול אוף דיוטי מביאה גם כמה שינויים ביחס לכותרי הקונסולות והמחשבים של המותג. ראשית, כמו מתחרותיה פורטנייט ו-PUBG, גם כאן המשחק מקדם מצב מרובה משתתפים ואף יציע מצב Battle Royale.

בבסיסו של המשחק ניתן לשחק כחייל ולהתמודד עם משימות שונות ביחד עם שחקנים נוספים מרחבי העולם. לפי בדיקת כלכליסט, המשחק עצמו מעביר לא מעט מאווירת הכותרים הקודמים למרות שהוא לא מספק מצב שחקן יחיד אלא מתמקד בחוויה מרובת שחקנים. המעבר של הכותר למסך הקטן לא גרם לשינויים מהותיים בתפעול שלו.

קול אוף דיוטי מובייל, צילום: COD קול אוף דיוטי מובייל | צילום: COD קול אוף דיוטי מובייל, צילום: COD

טנסנט הסינית היא שעומדת מאחורי פיתוח המשחק. מפתחיה השכילו להתאים את השליטה לשימוש על מסכי סמארטפון ואפשר לציין את האיכות שלה מהבחינה הזו. עם זאת הגרפיקה עצמה אינה מרהיבה וסובלת מצבעים אפרוריים משהו. עם זאת חוויית המשחק עצמו לא נפגעה ואף מצליחה לשמור על המשחקיות של שאר כותרי המותג.

במקביל לגרסת המובייל, Activision Blizzard, האחראית על המותג ששייכת ל-EA, צפויה להשיק משחק חדש של המותג לקונסולות ומחשבים שיושק על פי הדיווחים ב-25 בחודש. החברה הגדירה את 2019 כ"שנת מעבר" תוך שהיא מפטרת מאות עובדים ומשקיעה את רוב מאמציה במספר מצומצם של כותרים אותם רכשה בשנים האחרונות וביניהם קול אוף דיוטי, קנדי קראש, אוברווטש, וורקראפט, הארטסטון ודיאבלו הוותיק.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות