אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצרנית תוספי התזונה סופהרב חתמה על הסכם לשיווק מוצרי המותג ברוסיה צילום: Facebook Israel SupHerb

יצרנית תוספי התזונה סופהרב חתמה על הסכם לשיווק מוצרי המותג ברוסיה

היבואנית הבלעדית בישראל של מותג תוספי התזונה "סולגאר" חתמה על הסכם הפצה עם חברת GOLTRICK הרוסית; על פי הערכות החברה, בשלב ראשון יופצו תוספי התזונה שלה ב-10 אלף בתי מרקחת ברחבי רוסיה, ומחזור המכירות שלה בשנתיים הראשונות צפוי להסתכם ב-10 מיליון דולר

15.10.2019, 17:03 | נורית קדוש

חברת אמברוזיה סופהרב, יצרנית תוספי התזונה והיבואנית הבלעדית בישראל של מותג תוספי התזונה "סולגאר", חתמה על הסכם הפצה עם חברת GOLTRICK הרוסית, למכירת מוצרי החברה ברוסיה.

קראו עוד בכלכליסט

תוספי מזון של סופהרב, צילום: Facebook Israel SupHerb תוספי מזון של סופהרב | צילום: Facebook Israel SupHerb תוספי מזון של סופהרב, צילום: Facebook Israel SupHerb

על פי הערכות החברה, בשלב ראשון יופצו תוספי התזונה שלה ב-10 אלף בתי מרקחת ברחבי רוסיה, ועד השנה השלישית תורחב הפצת המוצרים ל-15 אלף נקודות מכירה שונות. מחזור המכירות של מותג סופהרב ברוסיה בשנתיים הראשונות לשיווקו צפוי להסתכם ב-10 מיליון דולר.

איתן מרקוביץ, מנכ"ל ובעלי אמברוזיה סופהרב: "רוסיה מהווה יעד עתיר פוטנציאל בשוק תוספי התזונה, המגלגל כמיליארד דולר בשנה ורושם גידול שנתי באופן עקבי. אנו כבר מייצאים את מוצרינו במגוון מדינות בעולם, החל ממדינות כמו בלרוס במזרח אירופה וכלה באורוגוואי בדרום אמריקה, תוך התמקדות בשווקים בצמיחה אליהם ניתן ליצוק ערך מוסף, הדרכה וחינוך השוק".

עוד מוסיף מרקוביץ כי "הכניסה לשוק הרוסי, במקביל למגעים נוספים שאנו מנהלים מול מספר שווקים אחרים, הינה חלק ממאמץ אסטרטגי רחב של החברה בשנים האחרונות. בימים אלו אנו משקיעים בתשתיות, במיכון וטכנולוגיה שיאפשרו לחברה להכפיל את יכולת היצור שלה בטווח הנראה לעין, ואנו צופים כי פעילות היצוא תהווה חלק משמעותי מהמכירות שלנו בעתיד הלא רחוק".

קבוצת אמברוזיה סופהרב החלה את פעילותה בישראל בשנת 1986, ומתמחה בפיתוח, ייצור, יצוא ושיווק של תוספי תזונה. מפעל החברה והמרכז הלוגיסטי שלה, הממוקמים בנוף הגליל (נצרת עלית), הוקמו בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון דולר ומשתרעים על פני שטח של 6,000 מ"ר. המפעל מייצר את המוצרים של המותג, וכן את אלו של מותגים פרטיים של חברות נוספות בשוק.

תגיות