אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אייל בן סימון מקצץ 20% ממחלקת שימור הלקוחות של הפניקס צילום: פאביאן קולדורף

בלעדי לכלכליסט

אייל בן סימון מקצץ 20% ממחלקת שימור הלקוחות של הפניקס

צעדי התייעלות במחלקה שעובדיה מונעים מלקוחות מוצרי החסכון של חברת הביטוח לעבור למתחרות. כ-15 מתוך 90 העובדים בה זומנו לשימוע; לפי ההערכות, כ-15 עובדים יעזבו ו-5 יעברו לתפקידים אחרים בארגון

23.01.2020, 12:15 | רחלי בינדמן
אייל בן סימון, מנכ"ל הפניקס מבצע הליך התייעלות במחלקת השימור של הפניקס, שמונה 90 עובדים וזימן לשמוע 20 עובדים, במטרה לצמצם כ-20% מכוח האדם.

קראו עוד בכלכליסט

לפי הערכות, כ-15 עובדים יעזבו ו-5 יעברו לתפקידים אחרים בארגון. תפקידם של עובדי מחלקת השימור הוא למנוע מלקוחות שמשתמשים במוצרי החיסכון של חברת הביטוח לעבור למתחרים.

אייל בן סימון מנכ"ל הפניקס, צילום: פאביאן קולדורף אייל בן סימון מנכ"ל הפניקס | צילום: פאביאן קולדורף אייל בן סימון מנכ"ל הפניקס, צילום: פאביאן קולדורף

בשנים האחרונות הפניקס שיפרה מאד את הביצועים של ההשקעות שלה ויש פחות נטישות וגם פחות נכונות להוזלה אגרסיבית בדמי הניהול לצרכי שימור, מה שמקל על הליך ההתייעלות במחלקה שאותה מנהל יעקב נשיא.

מהפניקס נמסר כי "שינויים נעשים במסגרת מהלך עסקים רגיל של החברה ובמקביל למאמציה למצוא למרביתם תפקיד אחר בחברה, התחיל תהליך של שימוע לכ-20 עובדים במחלקת השימור".

תגיות