אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ChargeAfter חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ויזה העולמית צילום: רויטרס

ChargeAfter חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ויזה העולמית

במסגרת שיתוף הפעולה פלטפורמת המימון של החברה תונגש לרשתות הקמעונאים, חברות סליקה, בנקים והמנפיקים הגלובליים של ויזה. בנוסף מתלווה ההסכם בהשקעה בהיקף של מספר מיליוני דולרים מצד ויזה

12.02.2020, 15:01 | מאיר אורבך
חברת הפינטק הישראלית צ'רג' אפטר (Charge After) הודיעה היום (ד') שחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ויזה, לסיוע במתן אפשרויות בחירה וגמישות רבה יותר בתשלומים למחזיקי כרטיסי ויזה, בעת רכישת מוצרים ושירותים בחנויות או באופן מקוון. בנוסף, ויזה ביצעה השקעה אסטרטגית ב-ChargeAfter. החברה לא חשפה את סכום ההשקעה אך על פי הערכות מדובר במיליוני דולרים בודדים.

קראו עוד בכלכליסט

שותפות זו תעניק לרשתות הקמעונאים, חברות סליקה, בנקים והמנפיקים הגלובליים של ויזה את האפשרות להפיץ מגוון אפשרויות מימון ואשראי עבור נקודות מכירה למוכרים הפועלים במסגרת המסחר האלקטרוני. כמו גם בחנויות באופן גלובלי באמצעות הפלטפורמה של ChargeAfter.

הפלטפורמה של ChargeAfter תאפשר קבלה של אפשרויות מימון ישירות במעמד הרכישה ממגוון מקורות, צילום: שאטרסטוק הפלטפורמה של ChargeAfter תאפשר קבלה של אפשרויות מימון ישירות במעמד הרכישה ממגוון מקורות | צילום: שאטרסטוק הפלטפורמה של ChargeAfter תאפשר קבלה של אפשרויות מימון ישירות במעמד הרכישה ממגוון מקורות, צילום: שאטרסטוק

צ'רג' אפטר מציעה לבתי עסק פלטפורמת מימון ללקוחותיהם, שהוא מיידי, זול וממספר רב של מקורות בעת הרכישה. זאת, על ידי חיבור בית העסק לרשת של בנקים. לטענת החברה, מאפשר המוצר שלה להגדיל כך מכירות ונאמנות לקוחות. החברה הוקמה ב-2017 בידי מידד שרון ויש לה משרדים בתל אביב וסאניוויל.

"באמצעות השילוב בין פלטפורמת המימון ”Point of Sale Financing”, של ChargeAfter ופעילות הגלובלית של ויזה יצרנו את אחת הרשתות הגדולות בעולם למימון בנקודות מכירה," אמר מידד שרון, מנכ"ל ChargeAfter. "ויזה ו-ChargeAfter חולקות חזון משותף להפיכת התשלומים למהירים, נוחים, בטוחים ונגישים יותר. החזון של ChargeAfter הוא לעזור לכל הצרכנים בעולם לקבל גישה לאפשרויות המימון המתאימות ביותר לצרכיהם הייחודיים, אשר תעמודנה לרשות הצרכנים במועד ובמקום בהם הם מוכנים לרכוש - באינטרנט, בחנות או באמצעות הטלפון. כחלק מן המאמץ המתמשך להנגשת האשראי, אנו מחזירים את הכוח של אפשרויות התשלום והגמישות בתשלומים לידיהם של הצרכנים. אנחנו יוצרים את גל האשראי הבא".

"צרכנים דורשים יותר בחירות של אפשרויות תשלומים וגמישות בעת ביצוע התשלומים, בין אם מדובר בצרכי היומיום או בפריטי יוקרה. בשיתוף הפעולה עם ChargeAfter אנו שואפים להקל על קמעונאים ומוסדות פיננסיים להציע מגוון רחב של אפשרויות מימון מותאמות אישית בנקודת המכירה, אשר תאפשרנה לצרכנים לנהל את התשלומים שלהם באופן המתאים להם," אמר שחר פרידמן, מנהל מרכז החדשנות של ויזה בתל-אביב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

לכל התגובות