אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבלן משלוחים נגד שופרסל: תובע 165 מיליון שקל על הפסקת התקשרות צילום: אביגיל עוזי

קבלן משלוחים נגד שופרסל: תובע 165 מיליון שקל על הפסקת התקשרות

חברת שאול אליהו טוענת כי הקימה, פיתחה ותפעלה מערך משלוחים ששירת את שופרסל במשך שנים. החברה טוענת כי שופרסל הפסיקה את ההתקשרות עמה, באופן חד צדדי, תוך הפרת ההסכם והתחייבויותיה כלפי התובעת

13.05.2020, 11:06 | נורית קדוש

קבלן משלוחים שעבודתו עם שופרסל הופסקה, תובע את קמעונאית המזון הגדולה בישראל ב-165 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן, צילום: אביגיל עוזי מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן | צילום: אביגיל עוזי מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן, צילום: אביגיל עוזי

את התביעה שהוגשה נגדה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, על ידי חברת שאול אליהו, קיבלה החברה אתמול. לטענת חברת אליהו, בינה לבין שופרסל התקיימה התקשרות ארוכת שנים, שבמסגרתה היא הקימה, פיתחה ותפעלה מערך משלוחים ששירת את החברה. החברה טוענת, כי שופרסל החליטה להפסיק את ההתקשרות עמה, באופן חד צדדי, ללא הודעה מוקדמת, תוך הפרת ההסכם והתחייבויותיה כלפי התובעת, ובכך גרמה לה לנזקים בסכום התביעה. שופרסל טרם הגישה את כתב הגנתה.

לפני כשנה, שינתה שופרסל את מתכונת המשלוחים, במטרה לשפר את השירות ללקוחות ולייצר סטנדרט אחיד של שירות. הערכות הן, כי במסגרת זאת, הופסקה ההתקשרות עם החברה התובעת.

מכירות שופרסל אונליין ב-2019 עמדו על 15% מפעילותה והסתכמו בכ-1.8 מיליארד שקל. במונחים חודשיים מדובר בהיקף של 150 מיליון שקל בממוצע. במרץ החולף, בשל הסתערות הצרכנים על חנויות המזון, נרשם זינוק בהזמנות האונליין וההערכות הן שבשופרסל הגיעה הפעילות בתחום זה לכ-280 מיליון שקל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות