30 דקות או פחות
"במקום טיסות לחו"ל עברתי לעבוד ימים הפוכים, עם פגישות בשעות הלילה"
יונתן סרוסי, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל, מספר על השפעות הקורונה על הפעילות בחברה, השימוש במוצרים שלה ואיזה יתרון הוא מציג למועמדים לעבודה לעומת ענקיות הטכנולוגיה שפועלות כאן
במרכזי פיתוח של חברות טכנולוגיה אמריקאיות כבר מכירים את המורכבות של עבודה בהפרשי שעות משמעותיים, וגם את הצורך להגיע פיזית מדי פעם למטה החברה בארה"ב. הקורונה שינתה גם את זה - הפרשי השעות עדיין קיימים, כמובן, אבל מה עושים כשאין אפשרות לטוס לחו"ל? יונתן סרוסי, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל, מספר שהוא פשוט "עובד ימים הפוכים וקובע פגישות בארה"ב בשעות הלילה המאוחרות".
וגם שיחות הווידיאו השתנו בעקבות התפשטות הקורונה: "כולם שווים עכשיו ב'מגרש המשחקים'. כולם ב-zoom, אז אין יותר 4 אמריקאים בחדר אחד ושני ישראלים בזום. כל אחד מצטרף מהבית שלו עם הרקע שלו", מסביר סרוסי.
לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן
המוצר המוכר ביותר של דרופבוקס (dropbox) הוא שירות אחסון ושיתוף קבצים בענן, אבל החברה מציעה שירותים נוספים לעסקים וארגונים. החברה אמנם צעירה וקטנה יחסית, אבל היא ממשיכה במסורת של ענקיות טכנולוגיה כמו מיקרוסופט ואינטל - את מרכז הפיתוח הראשון שלה מחוץ לגבולות ארה"ב היא פתחה בישראל, צעד שהגיע בעקבות רכישה של הסטארט-אפ CloudOn מהרצליה בשנת 2015.
סרוסי מסביר איך הוא מתמודד על גיוס עובדים מול המתחרות הענקיות שפועלות בארץ, כשחוץ מהתנאים הכספיים יש לו עוד קלף: "למי שנכנס למרכז שלנו יש יותר השפעה בתוך החברה מאשר בחברות הגדולות, כי גם המרכז בארץ קטן וגם החברה כולה היא רק 2,900 איש",
אז מה עושים במרכז המקומי של דרופבוקס, למה לדעתו לא נחזור לשגרת העבודה שקדמה ואיך השפיעה המגפה על השימוש בכלים של דרופבוקס? התשובות בפרק החדש של הפודקאסט "30 דקות או פחות".
לחץ כאן
מראיינים:
נבות וולק, איש הייטק.
אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.
תגובה אחת לכתיבת תגובה