אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ג'יפטי הישראלית חתמה על הסכם שת"פ אסטרטגי עם מאסטרקארד העולמית

ג'יפטי הישראלית חתמה על הסכם שת"פ אסטרטגי עם מאסטרקארד העולמית

חברת הפינטק שפעילה בתחום טכנולוגיית הגיפט-כארד והכרטיסים הווירטואלים פיתחה טכנולוגיה למתן אשראי צרכני בנקודת המכירה שיאפשר לבנקים וקמעונאיים להציע מימון מיידי בזמן הקנייה דרך מאסטרקארד

09.09.2020, 11:17 | מאיר אורבך
ג'יפטי (Jifiti), סטארט-אפ ישראלי בתחום הפינטק אשר פעיל בתחום טכנולוגית הגיפט-כארד והכרטיסים הוירטואליים, מכריז על שיתוף פעולה עם חברת מאסטרקארד אשר פועלת בענף התשלומים העולמי.

קראו עוד בכלכליסט

ג'יפטי פיתחו טכנולוגיה למתן אשראי צרכני בנקודת המכירה ויאפשרו לבנקים וקמעונאיים להציע מימון מיידי בזמן הקנייה באמצעות מאסטרקארד. הטכנולוגיה של Jifiti הינה פיתרון white label עבור בנקים אשר יכולים להתחרות בחברות חיצוניות המעניקות מימון ולהציע הלוואות לצרכנים בנקודת המכירה של הקמעוני.

הטכנולוגיה חולשת על כל התהליך החל מהגשת הבקשה על ידי הצרכן וכלה בסגירת העסקה בחנות או באתר הקניות. הטכנולוגיה פועלת עם כל הקופות והמערכות הקמעונאיות ללא צורך באינטגרציה. החברה פועלת כיום בצפון אמריקה, אירופה ואפריקה, מעסיקה 40 עובדים וגייסה עד כה 7.1 מיליון דולר ב- 2 סבבים מקרנות ,Jesselson Family Office ,Schottenstein Store Corporation Simon Venture ו- Liberty Israel Venture Fund.

מימין: יעקב מרטין, מאיר דודאי ושאול וייסבנד, ג מימין: יעקב מרטין, מאיר דודאי ושאול וייסבנד, ג'יפטי מימין: יעקב מרטין, מאיר דודאי ושאול וייסבנד, ג

בעת קניה בחנות תוכל הרשת להציע לקונה הלוואה להשלמת הקניה בעזרת כרטיס אשראי דיגיטלי של מאסטרקארד אשר יוקצה ללקוח בעזרת סריקת קוד בסלולר. הסכום יטען מיידית ויוקצה אך ורק להשלמת הקניה באותה חנות.

Jifiti כבר הטמיעה את הטכנולוגיה בבנקים בארה"ב ובאירופה כגון Citizens Bank אשר מעניק הלוואות עבור קונים בחנות Apple ו- Microsoft וגם עבור איקאה באירופה.

יעקב מרטין, מייסד ומנכ"ל Jifiti מציין כי "שיתוף הפעולה החדש עם מאסטרקארד העולמית יפתח עבור החברה את כל פורטפוליו הבנקים והקמעונאיים של מאסטרקארד כחלק מהשירותים אותם היא תציע. המתכון להצלחה בעולם הקמעונאות תלוי ביכולת להשיק ולשכלל את חוויית הקניה של הצרכנים. את המתכון הזה אנחנו מנגישים לעולם הבנקאות, הקמעונאות והצרכנות".

הגידול במתן אשראי בנקודת המכירה בארה"ב גדל בקצב של 20% בשנה ונמצא ברמות דומות ברחבי אירופה, אסיה ואוסטרליה. התחזיות צופות שהאשראי הצרכני הניתן בנקודת המכירה יגיע לכדי 2.5 טריליון דולר בשנת 2022.

כרטיס אשראי מאסטרקארד , צילום: רויטרס כרטיס אשראי מאסטרקארד | צילום: רויטרס כרטיס אשראי מאסטרקארד , צילום: רויטרס

הרווח של הקימעונאיים משימוש בטכנולוגיה זו מתבטא בגידול כללי במכירות, בהעלאת סכום הקניה הממוצעת ושיפור ניכר בצמצום תופעת הנטישה של עגלת הקניה (הדיגיטלית והממשית). הפלטפורמה של חברת Jifiti מקושרת למערכות של מאסטרקארד ומאפשרת לבנקים השונים להציע ולהציג אופציות של מימון בפני קהל הצרכנים בחנות ובאונליין. החידוש הגדול הוא בכך שהדבר לא מצריך אינטגרציה ומשאבי IT מצד הקמעונאיים והחנויות.

"מאסטרקארד מייצרת עתיד חדש שבו עולם התשלומים מתקדם עם הקצב שבו אנו חיים, עובדים ועושים עסקים. אנו פועלים בצורה מתמדת על מנת לספק פתרונות להתנהלות פיננסית אחראית עבור צרכנים יחד עם גמישות, שקיפות ושליטה", אמר זהיר קוג'ה, משנה בכיר לנשיא במאסטרקארד, "השותפות שלנו עם חברת Jifiti ועם שחקנים אחרים בתחום האשראי הצרכני דוהרת קדימה וממשיכה לספק פתרונות יצירתיים ואפשרויות מימון בדיוק בנקודה המכריעה עבור הצרכן הסופי".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות