אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תאילנד: תייר כתב ביקורת שלילית על מלון, ועלול להישלח למאסר צילום: sea view koh chang

תאילנד: תייר כתב ביקורת שלילית על מלון, ועלול להישלח למאסר

אמריקאי שעובד במדינה פרסם ביקורת ב-TripAdvisor על מלון סי וויו ריזורט בו שהה, ונתבע תחת חוקי המדינה הנוקשים בגין "הוצאת דיבה"; בעקבות התביעה נעצר ושוחרר בערבות, אך עלול להישלח לשנתיים מאסר

29.09.2020, 18:32 | שירות כלכליסט
ווסלי ברנס האמריקאי עלול להישלח לשנתיים מאסר בתאילנד לאחר שפרסם ביקורת שלילית על מלון שבו שהה. הוא נתבע תחת החוקים הנוקשים במדינה נגד הוצאת דיבה.

קראו עוד בכלכליסט

ברנס שעובד בתאילנד, פרסם כמה ביקורות בפלטפורמות שונות שבהן האשים את המלון, סי ויו ריזורט (The Sea View Resort) בביצוע "עבדות מודרנית". אולם במלון טענו כי הביקורת הקשה שפרסם האורח לשעבר היא אינה נכונה ופוגעת במוניטין. "בעלי המלון הגישו תלונה לפיה הנתבע פרסם ביקורת לא הוגנת על המלון באתר של TripAdvisor", מסר דובר של המשטרה לסוכנות הידיעות AFP.

מלון סי וויו, תאילנד, צילום: sea view koh chang מלון סי וויו, תאילנד | צילום: sea view koh chang מלון סי וויו, תאילנד, צילום: sea view koh chang

התקרית עליה התלונן ברנס התרחשה מוקדם יותר השנה במלון השוכן באי קו צ'אנג, והיא נבעה ככל הנראה מוויכוח על כך שברנס רצה להביא עמו למסעדה בקבוק יין משל עצמו. לפי הודעת המלון, ברנס "יצר מהומה" וסירב לשלם דמי חליצה, שבסופו של דבר ויתרו לו עליהם לאחר התערבות המנהל.

לאחר סיום הביקור פרסם ברנס כמה ביקורות שליליות על המלון, שהובילו לתביעה שהוגשה נגדו. הוא נעצר בעקבות זאת, בילה מספר לילות בכלא ושוחרר בערבות. אם יימצא אשם בהפרת החוקים השנויים במחלוקת הוא עשוי לרצות עד שנתיים מאסר ולשם קנס של 6,300 דולר.

הביקורת שפרסם ביוני ב- TripAdvisor ובה האשים את המלון בעבדות מודרנית, הוסרה מהאתר לאחר שנקבע כי היא מפרה את הכללים. "אל תלונו פה! אל תתמכו בעבדות מודרנית של התאילנדים. העובדים לא חברותיים בגלל ההנהלה", כתב.

מלון סי וויו, תאילנד, צילום: sea view koh chang מלון סי וויו, תאילנד | צילום: sea view koh chang מלון סי וויו, תאילנד, צילום: sea view koh chang

לפי ביקורת אחרת שפורסם ביולי, טען ברנס כי העובדים במלון "אינם ידידותיים ומתנהגים כאילו אינם רוצים שיגיעו אורחים. אף אחד לא מחייך. מנהל המסעדה היה הגרוע מכולם...יש בתי מלון אחרים עם עובדים חביבים בהרבה".

"החלטנו להגיש את התלונה כאמצעי התראה, שכן להבנתנו הוא עלול להמשיך ולכתוב ביקורות שליליות שובע אחר שבוע בעתיד הנראה לעין", נמסר מהמלון. עוד נטען כי ניסו ליצור קשר עם ברנס לפני שהגישו את התלונה. במלון הודו כי השימוש בחוקים נגד דיבה עלול להיתפס כ"מוגזם", אך לטענתם, ברנס התעלם מכל הניסיונות ליצור איתן קשר והמשיך לפרסם בעקביות ביקורות שליליות ולא נכונות".  

חוף ריק בפוקט בזמן הקורונה, תאילנד, צילום: רויטרס חוף ריק בפוקט בזמן הקורונה, תאילנד | צילום: רויטרס חוף ריק בפוקט בזמן הקורונה, תאילנד, צילום: רויטרס

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות