אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פסגות, מור ומורי ארקין השתתפו בגיוס של אפסלון ברנדס

פסגות, מור ומורי ארקין השתתפו בגיוס של אפסלון ברנדס

החברה שמפעילה חנויות וירטואליות באמזון גייסה 21 מיליון שקל בהקצאה פרטית, כדי להרחיב את פעילותה; פסגות השקיע 7 מיליון שקל והפך לבעל עניין בחברה, מור השקיע 8 מיליון שקל

29.04.2021, 13:35 | חזי שטרנליכט

חברת אפסלון ברנדס, שמפעילה חנויות וירטואליות באתר אמזון, גייסה 21 מיליון שקל בהקצאה פרטית. בין הגופים שהשתתפו בגיוס נמצאים פסגות שהשקיע כ-7 מיליון שקל והפך לבעל עניין בחברה, מור, שהוא כבר בעל עניין בחברה, והשקיע כ-8 מיליון שקל, ארקין השקעות שבשליטת מורי ארקין, קרן חצבים וקרן ארביטרז'.  

קראו עוד בכלכליסט

הגיוס נועד לאפשר לחברה להרחיב את פעילותה בתחום הסחר והחנויות הווירטואליות, בין היתר, בהקשר לרכישת חנות באמזון תמורת כ-6 מיליון דולר, שעליה הודיעה החברה אתמול.

צילום מסך מאתר אמזון צילום מסך מאתר אמזון צילום מסך מאתר אמזון

במסגרת גיוס ההון החברה תקצה למשקיעים כמות כוללת של כ-7.4 מיליון מניות רגילות וכ-1.86 מיליון כתבי אופציה לא במחיר מימוש של 400 אגורות לתקופה של 36 חודשים. מחיר המניה בעסקה הינו כ-280 אגורות.

בהתאם להחלטת הדירקטוריון, החברה רשאית להגדיל את היקף הגיוס עד ל- 25 מיליון שקל, על פי שיקול דעת הנהלת החברה ובתנאי גיוס זהים.

אתמול הודיעה החברה על חתימת מזכר הבנות לא מחייב לרכישת חנות המשווקת מגוון מוצרי דת והנצחה באמזון, וולמארט, שופיפיי ו-Ebay. היקף העסקה מוערך בכ-20 מיליון שקל (כ-6 מיליון דולר). העלות לצרכן של מגוון המוצרים הנמכרים בחנות עומדת על סך שבין 30 דולר ל-100 דולר למוצר.

זהו המותג השמיני שאפסלון צפויה להשביח, כאשר לפני כשבועיים השלימה אפסלון רכישת חנות המשווקת באמזון ארה"ב ולסיטונאים (Wholesalers), שני מותגי אופנה לילדים ומשפחות, תמורת 2.95 מיליון דולר. כיום מחזיקה אפסלון בארבע חנויות המנהלות שבעה מותגים שונים.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות