אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כאשר Farfetch מחליטה לפתוח חנות פיזית בוטיק Browns בלונדון | צילום: Bozho Gagovski

כאשר Farfetch מחליטה לפתוח חנות פיזית

ענקית היוקרה המקוונת משלבת יוקרה וטכנולוגיה לחוויה יוצאת דופן. כך עשתה עכשיו בבוטיק Browns בלונדון

02.05.2021, 08:36 | חדשות חוץ

אחרי שבועות ארוכים של שיממון רחובות מייפייר, אחד מאזורי השופינג היוקרתיים בלונדון, החלו להתמלא מחדש. ענקית היוקרה המקוונת Farfetch רכשה את הבוטיק הוותיק Browns ופתחה אותו מחדש כחנות מרהיבה המשתרעת על פני 4 קומות, וכוללת גם מסעדה ופינת בישום, סוויטות פרטיות לקניינות אישית של לקוחות VIP ומכון יופי. 


קראו עוד בכלכליסט:


בכניסה לחנות נמצא הפוקוס רום, שמארח שיתופי פעולה אקסקלוסיביים של מותגים וכישרונות עולים. ל"Browns מסורת ארוכה בקידום מעצבים צעירים, ומייסדיו, ג’ואן וסידני בורסטין שפתחו את הבוטיק ב־1970, היו מהראשונים לגלות את אלכסנדר מקווין וג’ון גליאנו. באופן מפתיע, דווקא בשנה שבה המגפה האיצה את הצמיחה של המכירות הדיגיטליות מהמרים ב־Farfetch על חנות פיזית. זאת מכיוון שהחנות החדשה היא התגלמות חזון חנות העתיד של Farfetch, ומצליחה לשלב היטב בין חוויות דיגיטליות ופיזיות.


בוטיק Browns בלונדון, צילום: Bozho Gagovski בוטיק Browns בלונדון | צילום: Bozho Gagovski בוטיק Browns בלונדון, צילום: Bozho Gagovski

כך, למשל, במחלקת התכשיטים הוצבו ברקודים המעדכנים על מלאי זמין מלבד מה שמוצג. באמצעות שימוש באפליקציה של Browns הלקוח יכול לשתף את רשימת המשאלות שהרכיב עם עובדי הרשת, כך שהם יידעו מה הוא מעוניין לרכוש או יוכלו להמליץ על מוצרים אחרים. 

בחדרי ההלבשה יש מראות אינטראקטיביות שמציגות את הפריטים מתוך רשימת המשאלות, ומראות דרכים שבהן אפשר ללבוש את הפריטים הללו, מידות קיימות ומוצרים נלווים אחרים. במקום להעביר את הפריטים בקופות, מקבלים לינק שעליו לוחצים על מנת לבצע את הרכישות, כך שאפשר לבצע את התשלום בעת השהייה בחנות או בזמן מאוחר יותר והפריטים יסופקו לבית. אפשר גם למדוד וירטואלית שעונים וסניקרס באמצעות האפליקציה. 

כתבת “פיננשל טיימס” שביקרה במקום הוסיפה לפני הביקור פריטים מהאתר של Browns לרשימת המשאלות שלה, וחלקם חיכו לה בחדר ההלבשה. כך היא גילתה שרק פחות מ־10% מכלל המלאי של Browns מוחזקים בחנות עצמה, את השאר אפשר להזמין מראש למדידה בחנות או בבית. אולם האנליסט לוקה סולקה, מחברת המחקרים ברנסטיין, אומר שזה מאפיין של העידן החדש בקניות מוצרי יוקרה. “יש רכישות פיזיות בחנויות ממשיות בקצה אחד, ומסחר מקוון טהור בקצה השני, ודרגות שונות ומרובות בין לבין”, הסביר. 


תגיות