אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התוכן הנצפה ביותר בשירותי הסטרימינג ברבעון החולף: "קודה" של אפל TV+ מתוך הסרט קודה, אפל TV + | צילום: Apple TV

התוכן הנצפה ביותר בשירותי הסטרימינג ברבעון החולף: "קודה" של אפל TV+

הסרט, זוכה האוסקר, מציב את שירות הזרמת הווידאו של אפל במקום הראשון בדירוג 50 הסרטים והסדרות הנצפים ביותר בשלושת החודשים האחרונים - מעל כל התכנים של נטפליקס, אמזון, הולו ודיסני+. סדרת המתח Severance, גם היא של אפל TV+, במקום השלישי

18.04.2022, 11:54 | חדשות חוץ

יותר אנשים צפו בסרט "קודה" של שירות הסטרימינג אפל TV+ מאשר בכל סרט או סדרה אחרת בשירותי הסטרימינג בשלושת החודשים הראשונים של השנה, כך לפי דירוג 50 הסרטים והסדרות הנצפים ביותר בתקופה שבין ינואר למרץ השנה, שערך מנוע החיפוש לסרטים וסדרות טלוויזיה Reelgood.

קראו עוד בכלכליסט:

המותחן Severance ("ניתוק"), גם כן של אפל, דורג במקום השלישי. פירוש הדבר כי שני תכנים באפל משכו יותר צופים מאשר כל תוכנית בנטפליקס, אמזון, הולו או דיסני פלוס.

שירות הסטרימינג של אפל נחשב חדש יחסית לאלה של חברות ותיקות כמו נטפליקס והולו, אבל בחודשים האחרונים הוא הצליח למשוך לא מעט תשומת לב, והצפייה בכמה מהתוכניות שבו היתה גבוהה לעומת המתחרות המבוססות יותר.

"קודה", אפל TV+, צילום: Apple TV "קודה", אפל TV+ | צילום: Apple TV "קודה", אפל TV+, צילום: Apple TV



הסרט "קודה", שזכה גם בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר והפך בכך את אפל לשירות הסטרימינג הראשון לזכות בהישג הזה, מדורג במקום הראשון. הסרט מספר את סיפורה של תלמידת תיכון שהיא היחידה שאינה חירשת במשפחה שלה, הנקרעת בין אחריותה לשמור על המשפחה מאוחדת, בהיותה המתורגמנית שלה, לעזיבה ללימודי מוזיקה והגשמת החלומות שלה.

במקום השלישי של הדירוג הרבעוני נמצאת הסדרה Severance, שלאחרונה הסתיימה העונה הראשונה שלה. הסדרה עוסקת בקבוצה קטנה של עובדים ב"לומון אינדסטריז" שהסכימו להליך שמפריד את הזיכרונות שלהם בין העבודה לחיים האישיים.

סדרת טלוויזיה Severence, אפל TV, צילום: Apple TV סדרת טלוויזיה Severence, אפל TV | צילום: Apple TV סדרת טלוויזיה Severence, אפל TV, צילום: Apple TV

על אף ההצלחה הזאת, לאפל TV+ יש עוד דרך ארוכה לעבור כדי לצמצם את הפערים מהיריבות הגדולות יותר. שירות הסטרימינג של אפל חלש ברבעון הראשון על 5% בלבד משוק הסטרימינג בארצות הברית, כך לפי נתוני חברת המחקר JustWatch, בעוד נטפליקס חלשה על 23% מהשוק, ואמזון פריים על 19% ממנו. ובכל זאת, מדובר בצמיחה עבור אפל TV+, שב-2021 חלשה על נתח של 4% מהשוק.


תגיות