אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איך בונים את חברת הנגשת האינטרנט הגדולה בעולם צילום: אקססיבי accessible

30 דקות או פחות

איך בונים את חברת הנגשת האינטרנט הגדולה בעולם

דקל סקופ, גל ויזל ושיר אקרלינג עזרו לכמה לקוחות להנגיש את האתרים שלהם, בהתאם לדרישות הרגולציה, גילו את השוק הפוטנציאלי והקימו את חברת אקססיבי, שעובדת כיום עם עשרות אלפי חברות בעולם

12.03.2023, 17:51 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

גברים במשפחה של דקל סקופ סובלים מבעיה גנטית שיכולה להשפיע על המוטוריקה שלהם, ובמקרים קיצוניים זה עלול להגיע לנכות ממש. סקופ לא אוהב לדבר על העניין הזה, וזו לא הסיבה שהוא הקים את אקססיבי (accessiBe), אבל קשה להפריד את הפרט הזה, שנוכח מאוד אצלו במשפחה, מהעסק הבינלאומי שהוא בנה.

הכל התחיל כשהיתה לו ולחבר ילדות שלו, גל ויזל, חברת פרסום ולקוחות פנו אליו כדי לעזור לו בהנגשת האתרים שלהם עבור אוכלוסיות עם מוגבלויות. הוא פנה אל חבר ילדות שלישי, שיר אקרלינג, שהיה בעל בית תוכנה ועבד באופן צמוד עם חברת הפרסום של דקל וגל. שיר הבין שיש כאן משהו והציע שהשלושה יתמקדו בתחום הזה, וביחד הם הקימו את אקססיבי. באותה תקופה ישראל היתה המדינה הראשונה שחייבה עסקים להנגיש את האתרים לאנשים עם מוגבלויות, אבל שנה אחר כך, כשגם בארצות הברית השתנתה הרגולוציה, הם הבינו שהם עלו על משהו גדול.

נכון להיום אקססיבי היא חברת הנגשת האתרים הגדולה בעולם, עם 165 אלף לקוחות משלמים, ביניהם מותגים כמו נטפליקס, ג׳ונסון אנד ג׳ונסון ו-BMW. עם הכנסות של עשרות מיליוני דולרים וגיוסי הון של 60 מיליון דולר, מבחינתם זה רק קצה הקרחון, כשרק בארצות הברית יש לא פחות מ-32 מיליון עסקים קטנים ובינוניים שיכולים להיות לקוחות החברה.

איך בונים את חברת הנגשת האינטרנט הגדולה בעולם
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןאיך בונים את חברת הנגשת האינטרנט הגדולה בעולם

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות