אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המנכ"ל שמקפיד לשחק במשחקי וידיאו כדי להישאר מעודכן בתעשיית הגיימינג צילום: Tracy Kumono

30 דקות או פחות

המנכ"ל שמקפיד לשחק במשחקי וידיאו כדי להישאר מעודכן בתעשיית הגיימינג

גלעד טלמון, שעומד בראש חברת Yoom, שסורקת ומכניסה דמויות אמיתיות לסרטים, פרסומות ומשחקי מחשב, מסביר למה תעשיית הקולנוע מקנאה בגיימינג ומציג חזון משלו למטאוורס

05.06.2023, 14:51 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

גם היום, בגיל 47 ועם שתי בנות בשנות העשרה שלהן, גלעד טלמון מקפיד כמעט כל יום להתיישב לפחות לשעה קלה מול המסך ולשחק במשחקי וידיאו. זו הדרך שלו לשחרר קצת אגרסיות, אבל בעיקר להישאר מעודכן בתעשיית הגיימינג אליה הוא משתייך.

לפני כשש שנים גלעד הצטרף לחברת Yoom, שאז עוד נקראה Tetavi, כדי לשמש כמנכ"ל. מה שהסטארט-אפ Yoom עושה הוא למעשה להכניס דמויות אמיתיות לעולם התלת ממד, בין אם מדובר בסרטים, פרסומות ובעיקר משחקי מחשב.

Yoom גייסה עד היום כ-50 מיליון דולר ובדירקטוריון שלה יושבים בין השאר ג'ף הורינג, מייסד קרן אינסייט, וגם קווין צוג'יהארה, מנכ"ל ויו"ר וורנר ברדרס לשעבר. דיברנו על תעשיית הגיימינג בישראל ובעולם, על מהפכת ה-Generative AI ועד כמה היא מהווה הזדמנות אבל גם סיכון ל-Yoom, וגם מה הוא חושב על החזון של המטאוורס.

 

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהמנכ"ל שמקפיד לשחק במשחקי וידיאו כדי להישאר מעודכן בתעשיית הגיימינג

תגיות