אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"אנחנו אחד משני המרכזים האסטרטגיים היחידים של סיילספורס מחוץ לארה"ב" צילום: נתנאל טוביאס

30 דקות או פחות

"אנחנו אחד משני המרכזים האסטרטגיים היחידים של סיילספורס מחוץ לארה"ב"

אפרת רפופורט מספרת איך קיבלה את ההצעה לניהול מרכז המו"פ המקומי של סיילספורס האמריקאית כשהיתה רגע לפני לידה ועל הדרך שעברה מסטארט-אפ קטן לניהול 750 עובדים

09.07.2023, 16:45 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

אפרת רפופורט היתה יזמת עוד בגיל גן, כשמכרה לחברים שלה צמידים שהביאה איתה מחופשה משפחתית בסיני. אחרי לימודי נוירוביולוגיה באוניברסיטה ושני עסקים חברתיים שהיא הקימה, היא החליטה להקים סטארט-אפ עם עוד שלושה חברים.

בונובו, הסטארט-אפ שהם הקימו, ניתח שיחות במרכזי שירות. הם גייסו 4.5 מיליון דולר, תחילה ממשקיעים פרטיים ואחר כך מקרן אמריקאית, עד שהגיעה הצעה מענקית התוכנה סיילספורס שאפרת והשותפים שלה לא יכלו לסרב לה - לרכוש את החברה תמורת 50 מיליון דולר.

כשהיתה בהריון מתקדם, היא קיבלה הצעה לנהל את מרכז המו"פ של סיילספורס בישראל, שמעסיק כ-750 עובדים, תפקיד אותו היא ממלאת בשנתיים האחרונות. אפרת מדגישה כי לחברת הענק יש רק שני מרכזים אסטרטגיים מחוץ לארה"ב - בישראל ובהודו. חוץ מזה, היא מפתחת בימים האלה קריירה גם כמוסיקאית, עם שיר שמושמע ברדיו וקליפ, בדרך לאלבום בכורה.

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

"אנחנו אחד משני המרכזים האסטרטגיים היחידים של סיילספורס מחוץ לארה"ב"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"אנחנו אחד משני המרכזים האסטרטגיים היחידים של סיילספורס מחוץ לארה"ב"

תגיות