אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המעקב הדיגיטלי מגיע לחנויות פיזיות צילום: אוראל כהן

הייטק בפקקים

המעקב הדיגיטלי מגיע לחנויות פיזיות

לקמעונאים קשה לדעת למה לקוחות נוטשים ולעקוב אחרי ההתנהגות שלהם בחנות, אבל טכנולוגיות חדשות משנות את המציאות הזו ומאפשרות גם להם לאסוף נתונים ולנתח אותם

14.09.2023, 14:36 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "הייטק בפקקים":

אנחנו רגילים למעקב אחרינו באינטרנט וגם לקבל פרסומות פרסונליות ואנליטיקות משוכללות. בעלי אתרי האינטרנט יודעים לנתח כל תנועה וקליק של המבקרים - אבל מה לגבי קניות פיזיות?

בעולם הקמעונאי קשה יותר לדעת מתי לקוחות נוטשים, מה אופן ההתנהגות שלהם בחנויות, איזו פרסומת עבדה טוב יותר או פחות. הכל נעשה באמצעות סקרים ודו"חות לא יעילים שלא באמת מבטאים את המציאות כמו שהיא. ההתפתחויות הטכנולוגיות, בעיקר Computer Vision ובינה מלאכותית, מאפשרות לקמעונאים בפרט ולעולם הפיזי בכלל לאסוף מידע על התנהגותם של אנשים בחנויות ולהפוך אותו לנתונים שאפשר לאחר מכן לנתח ולהוציא מהם תובנות.

היום בפודקאסט הייטק בפקקים מבית סטארט-אפ ניישן סנטרל שוחחנו עם לנור דניאל, מנכ"לית ומייסדת שותפה בחברת Shopper AI, שסיפרה על ההתפתחויות הטכנולוגיות שמאפשרות את המציאות הזו. דיברנו על איך זה עובד, מה אפשר לגלות ועל ניתוח העולם מחוץ לאינטרנט באותו האופן שבו הוא מתרחש ברשת.

המעקב הדיגיטלי מגיע לחנויות פיזיות
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהמעקב הדיגיטלי מגיע לחנויות פיזיות

תגיות