אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איך למצוא לקוחות ולדבר איתם: אמנות המכירות בסטארט-אפים צילום: evermile

30 דקות או פחות

איך למצוא לקוחות ולדבר איתם: אמנות המכירות בסטארט-אפים

עומר גולדשמידט למד משפטים וראיית חשבון, אבל הקריירה שלו עברה דווקא דרך מכירות ופיתוח עסקי. בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מספר איך עושים את זה נכון

24.09.2023, 13:02 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

עומר גולדשמידט היה קצין בצנחנים. הוא השלים תואר כפול במשפטים וראיית חשבון ואחרי סטאז' כפול הוא התגלגל איכשהו לתחום המכירות והפיתוח העסקי בחברה שמכרה תוכנה לארגונים רפואיים. אחרי קדנציה בחברת הדאטה הימי ווינדוורד, הוא הצטרף לאופטיבס וכסמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי שלה עזר להוביל אותה מארגון שמוכר בעיקר בישראל, לחד קרן עם פעילות ענפה מסביב לעולם.

היום עומר הוא המנכ"ל ואחד המייסדים של אוורמייל, חברה שמספקת מרקטפלייס לטיפול בנושא השליחויות לעסקים קטנים. דיברנו על מכירות, על ההבדלים בין מכירה לתאגידי ענק ובין מה שהוא עושה היום, מכירה של תוכנה לעסקים לוקאליים כמו קצבים, חנויות פרחים או מעדניות. בסופו של דבר מכירות זה מכירות, כי אחרי הכל כולנו בני אדם.

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

איך למצוא לקוחות ולדבר איתם: אמנות המכירות בסטארט-אפים
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןאיך למצוא לקוחות ולדבר איתם: אמנות המכירות בסטארט-אפים

תגיות