אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוזמה בהייטק הישראלי: גיוס קרן של 100 מיליון דולר ליתומי המלחמה

30 דקות או פחות

יוזמה בהייטק הישראלי: גיוס קרן של 100 מיליון דולר ליתומי המלחמה

עמית רוזנצווייג, מנכ"ל חברת אוטופיה, מספר על היוזמה לתמיכה בילדים שהוריהם נרצחו או נחטפו, וגם על עבודה וניהול בזמן מלחמה

17.10.2023, 13:18 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

המשקיע האגדי בן הורוביץ המציא לפני כמה שנים את המושג "מנכ"ל של תקופת מלחמה" - הכוונה למנכ"ל שמתפקד היטב בתקופה של אי ודאות עסקית וצולח משברים כלכליים. אני מניח שהורוביץ, כמו רובנו, לא דימיין שכל כך הרבה יזמים ועובדים ייאלצו לתפקד בתקופת מלחמה במלוא מובן המילה, תקופה שבה מתחוללת מלחמה נוראית, אבל גם כזו שעלולה להתגלגל למשבר כלכלי.

עמית רוזנצווייג הוא המנכ"ל והיזם מאחורי אוטופיה, חברה לנהיגה והשתלטות מרחוק על כלי רכב אוטונומיים, שמעסיקה 40 עובדים ועובדת מול לקוחות בכל העולם. הם גייסו כבר 27 מיליון דולר ויש להם הכנסות של כמה מיליונים בשנה, אבל הסיבה ששוחחנו לא קשורה בהכרח לאוטופיה או לאופן שבו הוא מנהל את החברה בימים הקשים של מלחמת חרבות הברזל, אלא לקרן שהוא מקים על סך 100 מיליון דולר ("לפחות 100 מיליון"), שנועדה לתמוך ביתומי המלחמה, ילדים שאיבדו הורה אחד או שניים במלחמה הנוראית שנכפתה עלינו.

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

יוזמה בהייטק הישראלי: גיוס קרן של 100 מיליון דולר ליתומי המלחמה
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןיוזמה בהייטק הישראלי: גיוס קרן של 100 מיליון דולר ליתומי המלחמה

תגיות