אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הרמנו חברות שבנויות למשברים, זה מייצר הייטק חזק בישראל" צילום: אוהד דיין

30 דקות או פחות

"הרמנו חברות שבנויות למשברים, זה מייצר הייטק חזק בישראל"

מנכ"ל פריון טל יעקבסון מספר על האתגרים בניהול חברה בזמן מלחמה, איך נערכים מראש להתמודדות עם משבר וגם על פלטפורמת הפרסום החדשה של פריון, בה בינה מלאכותית תעזור לממן פודקאסטים

19.11.2023, 17:17 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

טל יעקבסון, המנכ"ל של חברת טכנולוגיות הפרסום פריון, נכנס לעולם הטכנולוגיה כבר בשנת 1997 והיה חלק מהצוותים הראשונים של חברות כמו מיראביליס ו-Similarweb. הוא גם עבד במקאן אריקסון, אז הוא הכיר היטב את עולם הפרסום, לפני שהצטרף לפריון, כשהמניה שלה עוד דשדשה והיתה שווה בקושי 70 מיליון דולר.

4 שנים אחרי, פריון, שנסחרת במקביל גם בתל אביב וגם בנאסד"ק, הגיעה להכנסות של 700 מיליון דולר ולשווי שמדגדג את ה-1.5 מיליארד דולר. היא עובדת עם מותגי ענק ומפתחת פלטפורמות פרסום באינטרנט, בטלוויזיה המחוברת ועכשיו גם באודיו.

טל הגיע כדי לספר לנו על ההתמודדות של חברת טכנולוגיה ישראלית עם תקופה קשוחה כמו שעוברת עלינו: "ישראלים רגילים לחיות תחת תנאים קשים. המשקיעים האמריקאים מסתכלים על התמונות בטלוויזיה וחושבים שאנחנו עובדים מתחת להריסות. אחד האתגרים בניהול חברה ציבורית עם משקיעים אמריקאים בזמן מלחמה זה גם לנהל את החברה וגם להסביר שהיא יודעת להמשיך להתנהל בזמן מלחמה. הרמנו חברות שבנויות למשברים, זה מייצר הייטק חזק בישראל". טל מספר גם על ווייב, פלטפורמת הפרסום החדשה לשוק האודיו הצומח, שבו מפרסמים יכולים להפיק מאות פרסומות ממוקדות ומפולחות בשימוש בבינה מלאכותית יצירתית.

 

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

"הרמנו חברות שבנויות למשברים, זה מייצר הייטק חזק בישראל"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"הרמנו חברות שבנויות למשברים, זה מייצר הייטק חזק בישראל"

תגיות