אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ממשרת חלומות של 30 טעמי גלידה בשנה למשרת חלומות של גיימינג בטק לורה קרן, סמנכ"לית שיווק ב-Playtika | צילום: אוהד רומנו

פודקאסט SHOUT OUT

ממשרת חלומות של 30 טעמי גלידה בשנה למשרת חלומות של גיימינג בטק

לורה קרן מספרת בפודקאסט של פורום סמנכ"לי השיווק הגלובליים G-CMO איזו משרה היא מגדירה כ"בית הספר האמיתי לשיווק",  למה עזבה אותה לתפקיד אחר ואיך מצאה את עצמה אוכלת עם ג'ורג' קוסטנזה

30.06.2024, 10:56 | שירות כלכליסט

פודקאסט SHOUT OUT מתארח בכלכליסט - סדרת פרקים מפורום סמנכ"לי השיווק הגלובליים G-CMO בהובלת סופי מלניק ושירי גרוסברד.

והשבוע: שיחה מרתקת עם לורה קרן, סמנכ"לית שיווק גלובלי ב-Playtika, ענקית הגיימינג הבינלאומית.

לורה מספרת על הדרך שעברה במהלך קריירה עשירה: מניהול תחום ב-yes ועד "בית הספר האמיתי בשיווק" - ניהול יחידה עסקית ביוניליוור. היא הגיעה לנחלה, אבל אז החליטה לעשות שינוי של 18O מעלות עם תפקיד גלובלי נחשק בהייטק.

בשיח פתוח על מה הופך סיפור של מותג למאסטרפיס (ספוילר: תנסו לצבוע את העולם בורוד), ועד ארוחת צהריים עם ג'ורג' קוסטנזה, לורה משתפת במסע המטורף שלה.

האזינו לפרק המלא בסדרת הפודקאסט של פורום ה- G-CMO - הפודקאסט בו מקבלים השראה מסמנכ"לי השיווק הישראליים המצליחים בעולם.

הפודקאסט של G-CMO - המקום שבו לומדים מסמנכ"לי השיווק הישראלים המצליחים בעולם 
,  הפודקאסט של G-CMO - המקום שבו לומדים מסמנכ"לי השיווק הישראלים המצליחים בעולם הפודקאסט של G-CMO - המקום שבו לומדים מסמנכ"לי השיווק הישראלים המצליחים בעולם 
,

הפודקאסט מופק בשיתוף ADIO, המשווקת את Spotify בישראל.


תגיות