אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כנס האיקומרס

יאיר עדתו: "טכנולוגיית ה-GenAI הולכת לשנות את העסקים של כולם"

לדברי מנכ"ל ומייסד Bria AI, בכנס האיקומרס של Google וכלכליסט, בינה מלאכותת גנרטיבית מאפשרת לייצר תוכן שמותאם וממותג בהתאם לסטייל של כל עסק.  "אנחנו עוזרים לחברות לאמץ את הטכנולוגיה וזה מביא המון ערך"

02.07.2024, 11:40 | עומר כביר

"GenAI (בינה מלאכותית גנרטיבית) זה הייפ. אבל זה הייפ כמו שהאינטרנט היה הייפ ב-1996" – כך אמר ד"ר יאיר עדתו, מנכ"ל ומייסד Bria AI, בכנס האיקומרס של Google וכלכליסט שנערך היום במלון הילטון בתל אביב. "יש בועה, אבל זה לא אומר ש-GenAI לא מייצרת המון ערך".

"המהפכה משמעותית, גם אם יש קצת יותר מדי אוויר במערכת", הוסיף עדתו. "זה הייפ, אבל מביא המון ערך כבר היום. תהיו מהראשונים שמשתמשים בזה. כל טכנולוגיה עושה אוטומציה של משהו. GenAI עושה אוטומציה לדאטה. זה משהו שהאנושות כבר עשתה בעבר עם הכתב, הדפוס והאינטרנט. הפעם מדובר על ייצור דאטה באופן אוטומטי. אנחנו עוזרים לחברות לאמץ את הטכנולוגיה, וזה הולך לשנות את העסקים של כולם".

עדתו ציין כי בטכנולוגיה כמו GenAI יש הרבה סיכונים. "זה לא פשוט כי זה לא רק הטמעה. יש סיכוני זכויות יוצרים, פרטיות, סימוני מסחר. אתם לא רוצים להיות הקמעונאי שמשיק מוצר עם OpenAI ואז סקרלט ג'והנסן אומרת שגנבתם לה את הקול. אנחנו נותנים תשתית למוצרי GenAI תוך פתרון בעיית זכויות היוצרים והפרטיות. איך עשינו את זה? העתקנו מספוטפיי. כל פעם שמייצרים, למשל, תמונה באמצעות המערכת שלנו, אנחנו יודעים לזהות אילו מהתמונות, הקול או הווידיאו ששימשו לאימון המודל הכי תרמו ליצור התמונה ומשלמים תמלוגים בהתאם. כמו שספוטיפיי יודעים לשלם תמלוגים לאמנים בהתאם להיקף האזנה לשירים שלהם".

לדבריו, באמצעות הטכנולוגיה של Bria AI אפשר לייצר תוכן שמותאם וממותג בהתאם לסטייל של העסק. "עם מודל תמונה גנרי אין לי מה לעשות, אבל אנחנו מאפשרים לכם לקחת 20 או 30 תמונות, וללמד את המערכת לייצר את תמונות באותו סגנון חזותי. מנוע טקסט לתמונה שמותאם למה שאתם עושים. דבר שני זה פרודוקשיין. אנחנו משתפים פועלה עם פוקס ספורטס וה-NFL כדי להפיק קמפיינים ויזואליים. אנחנו יודעים להתאים מוצר לרקעים שונים ולתרחישים שונים תוך שמירה על עקביות, לשנות את המותג עצמו. חשוב לא לשנות את מה שאותנטי. במוצר לא משנים אפילו פיקסל".

"מדברים על הגל הבא של הטכנולוגיה, שכל דבר יהיה מותאם אישית. אבל זה לא הגל הבא, זה הגל הזה", סיכם עדתו. "יש חברות שיודעות לקחת אתר של עסק להתאים בו הכל. חברה ישראלית שעושה את מזה משתמשת בטכנולוגיה שלנו מנת לקחת את כל האתר ולהתאים את העיצוב ואת חוויית הלקוח לקהלים שונים. אין סיבה שכולם יקבלו את אותה תמונה. הם משתמשים בפלטפורמה שלנו כדי ליצר עיצוב חזותי מותאם אישית".

תגיות