אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קיץ חם בקולנוע: רשת PLANET יוצאת בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל, המזמין את המבקרים לקולנוע רשת PLANET יוצאת בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל, המזמין את המבקרים לקולנוע | באדיבות: רשת פלאנט

קיץ חם בקולנוע: רשת PLANET יוצאת בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל, המזמין את המבקרים לקולנוע

המסר של הקמפיין מדגיש את חוויות הקולנוע המגוונות של הרשת. ענבל סגל, סמנכ"לית השיווק: "גם בתקופה זו, הקהל הישראלי מעוניין ברגעי הנאה משפחתיים, מה שהופך את הקולנוע לבילוי מועדף במזגן, ובייחוד את חוויות הצפייה היחודיות של רשת PLANET" 

25.07.2024, 15:32 | שירות Corporate

רשת בתי הקולנוע המתקדמים בישראל 'PLANET', יוצאת במהלך תדמיתי נרחב הכולל טלוויזיה, שילוט, פרסום בדיגיטל וברשתות חברתיות, הקורא לקהל הישראלי לבוא להתמסר לקסם של הקולנוע במתחמי הרשת תחת המסר: PLANET – הכי קולנוע בעולם.

קמפיין הוידאו מדגיש את חווית הצפייה הייחודית, וממחיש את החוויה באולם קולנוע. התחושה של יציאה להרפתקאה וגילוי עולם אחר, מועצמת ע"י האולמות הטכנולוגיים הייחודיים והבלעדיים של רשת 'PLANET': אולמות ה-IMAX, המשלבים סאונד עוצמתי ביחד עם המסך הגדול ביותר בישראל; אולמות ה- 4DX המעניקים חוויית צפייה בארבעה ממדים, עם אפקטים של כסאות הזזים בסנכרון עם העלילה בסרט על המסך, לצד אפקטים של מים, רוח, תאורה ועוד; אולמות ה- ScreenX, המאפשרים לצפות בסרטים ב-270 מעלות דרך שלושה מסכים; ומתחמי ה-VIP, המעניקים חווית צפייה אקסקלוסיבית ואינטימית, בכורסאות עור מתכווננות וכוללת ארוחת ערב עשירה, קינוחים, קפה ומזנון קולנוע חופשי.

רשת PLANET יוצאת בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל, המזמין את המבקרים לקולנוע, באדיבות: רשת פלאנט רשת PLANET יוצאת בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל, המזמין את המבקרים לקולנוע | באדיבות: רשת פלאנט רשת PLANET יוצאת בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל, המזמין את המבקרים לקולנוע, באדיבות: רשת פלאנט

הקמפיין עולה לראשונה בישראל וישודר גם ב-8 המדינות הנוספות של קבוצת Regal-Cineworld אליה משתייכת רשת פלאנט. קבוצת Regal-Cineworld היא אחת מרשתות הקולנוע והבידור הגדולות והמובילות בעולם, מפעילה בתי קולנוע במדינות שונות בעולם ביניהן ארה"ב, אנגליה, פולין, הונגריה, רומניה וישראל.

ענבל סגל, סמנכ"לית השיווק של PLANET: "גם בימים קשים אלו, נוכחנו לדעת שהקהל הישראלי מעוניין בחוויות משפחתיות של הנאה והתרגשות וביצירת זכרונות בלתי נשכחים. הרצון להפוגה הופך את הקולנוע לבילוי מועדף במזגן, ובייחוד את חוויות הצפייה היחודיות של רשת PLANET. אנחנו מזמינים את הקהל להגיע ולהרגיש כמו הכוכב של הסרט ולהתמסר לקסם של הקולנוע."


תגיות