אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: אינטואיט רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Imvision בכ-50 מיליון דולר משרדי אינטואיט | צילום: אינטואיט

פרסום ראשון: אינטואיט רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Imvision בכ-50 מיליון דולר

החברה, שהוקמה ב-2014, פיתחה טכנולוגייה לאבטחת API לחברות ענק, המאפשרת להן להגן על עצמן מפני תקיפות באופן אוטומטי. עד היום גייסה החברה 8 מיליון דולר. מדובר ברכישה השלישית של ענקית הפינטק אינטואיט בישראל

21.12.2021, 16:05 | מאיר אורבך

ענקית הפיננסים האמריקאית אינטואיט רוכשת את חברת הסייבר הישראלית אימוויז'ן (Imvision) שפיתחה טכנולוגיית אבטחת API (ממשק תכנות יישומים) לחברות ענק. אימוויז'ן נוסדה בישראל ומפתחת טכנולוגיות המאפשרות לחברות ענק לגלות, לבדוק ולהגן מפני תקיפות באופן אוטומטי על ידי ניטור תנועת API.  מרכז הפיתוח של אינטואיט בישראל מעסיק היום יותר מ-300 אנשי תוכנה, מדעני נתונים ואנשי אבטחה. זו הרכישה השלישית של ענקית הפינטק אינטואיט בישראל והיא צפויה לצרף כ-20 מעובדי אימוויז'ן לשורותיה. עד היום גייסה החברה הישראלית כ-8 מיליון דולר, כשבין משקיעיה קרן הון הסיכון הישראלית פיטנגו, CE Ventures ואלרון ונצ'רס. שווי העסקה לא פורסם על ידי החברות, אבל הוא מוערך בכ-50 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט:

מאז הקמתה ב-2014 על ידי שרון מנטין, יוסי ברשישט וד״ר אלי פלוטניק, הפלטפורמה של אימוויז'ן מאתרת ממשקי תוכנה בהתבסס על תנועה ממשית, מסווגת נתונים באמצעות למידת מכונה, מזהה זליגת מידע ומתריעה על פעילות חריגה של משתמשים ונתונים. תחום ממשקי התוכנה הוא כיום אחד התחומים הבוערים בהגנת הסייבר, כשבישראל יש מספר חברות בולטות נוספות, דוגמת NoName Security שגייסה לאחרונה לפי שווי של מילארד דולר וסולט סקיוריטי הוותיקה יותר.

מימין: שרון מנטין ויוסי ברשישט, מייסדי אימוויז מימין: שרון מנטין ויוסי ברשישט, מייסדי אימוויז'ן | צילום: אימוויז'ן מימין: שרון מנטין ויוסי ברשישט, מייסדי אימוויז

ככל שהאפיק הטכנולוגי ממשיך להתפתח, כך גדלה חשיבות המניעה של תקיפות הונאה. אבטחת יישומים הפכה ליותר מפתרון טכני או מוצר - היא דורשת תכנון אפקטיבי. בזכות רכישת אימוויז'ן, אינטואיט תשלב בטיחות גם ברמת הפלטפורמה - מה שיאפשר לחברה להמשיך להגן על נקודות הממשק הרגישות ביותר של לקוחותיה ומוצריה. מדובר בשינוי שיגדיל באופן משמעותי את המאבק בהונאה וישפיע ישירות על נקודות הממשק הקריטיות ביותר של מוצרי החברה. יותר מ-100 מיליון לקוחותיה של החברה - הצרכנים ובעלי העסקים הקטנים כאחד - יזכו להגנה מקיפה יותר בזכות הטמעת הפתרון של אימוויז'ן בכל הפלטפורמה הטכנולוגית של אינטואיט.

״מדובר בתוספת מרגשת לצוות של אינטואיט ישראל״ אומר ג׳ין גולובינסקי, המנהל הכללי של אינטואיט ישראל וסמנכ״ל מחקר ופיתוח אבטחה. "בחרנו באיוויז'ן לאחר שחיפשנו פתרון מוכח שמסוגל להתמודד עם הדרישות הרבות של הטכנולוגיה שלנו ועם גודל מאגר הלקוחות שלנו. הטכנולוגיה של אימוויז'ן חזקת את ההשקעה שלנו באבטחה מבוססת API ומתאימה לפעילות הליבה של אינטואיט בישראל". 

 ״בעידן ה-API-first, מניעת הונאה היא אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור עסקים וצרכנים כאחד", מוסיף שרון מנטין, מנכ״ל אימוויז'ן. "האיחוד עם אינטואיט משקף את ההזדמנות מושלמת לקחת את הטכנולוגיה שלנו לשלב הבא, ולהגן על מידע ופעילות של לקוחות בקנה מידה ענק, הרבה מעבר למה שאי פעם דמיינו. יחד עם אינטואיט, אנו שמחים לקדם את מחויבותנו לאפשר לארגונים להיפתח מבלי להיות פגיעים.״



תגיות