לראשונה: פאפאיה גלובל תציג פרסומת בסופרבול
החברה השקיעה שנתיים ו-864 אלף שעות עבודה בפיתוח בניית פלטפורמת תשלומי שכר המספקת פתרון קצה לחישוב ותשלומי שכר לעובדים. בפרסומת נראים כדורי פינג-פונג הקופצים מעצמם, כדי להדגים שהפלטפורמה מופעלת ע"י AI
פאפאיה גלובל, חברת פינטק לתשלומי שכר, תציג לראשונה מאז הקמתה פרסומת בשידור הסופרבול הקרוב שייערך בלאס וגאס ב-12 בפברואר בין קנזס סיטי לסן פרנסיסקו. על פי פאפאיה גלובל, החברה השקיעה שנתיים ו-864,000 שעות עבודת פיתוח בבניית פלטפורמת תשלומי שכר המספקת פתרון קצה לקצה לחישוב ותשלומי שכר לעובדים. העלות לפאפאיה מוערכת במיליוני דולרים בודדים.
בפרסומת של החברה נראים כדורי פינג-פונג רבים הקופצים מעצמם, כדי להציג את פלטפורמת תשלומי השכר של פאפאיה המופעלת על ידי AI.
צוות הקריאייטיב כולל את זוכה פרס האמי מאט מקארון, זוכה פרסי וובי וקאן, ג'ונתן ויניאנו, וותיק הסופרבול, אלון זייפרט. את הפרסומת ביים רוב לגאט וצילם ג'ייק פולונסקי,שצילם גם את הסדרה "מיליארדרים".
"חברות שכר ללא יכולות תשלומים וטכנולוגיית AI, פשוט לא ישרדו", אומר צביקה ליבליך, מנהל אסטרטגיה ראשי בפאפאיה. "אנחנו מאמינים שלקוחות ידרשו פתרונות שיכסו אותם מקצה לקצה, מחישובי שכר ועד ביצוע תשלומים בפלטפורמה אחת, ויתמכו בכל מודל העסקה ובכל מטבע בעולם".
מנוע אימות השכר של פאפאיה המושתת על AI, מאפשר ניהול כל סוגי העובדים ותשלום שכר במטבעות מקומיים בכל מקום ברחבי העולם, תוך חיבור מוטמע למערכות שכר קיימות.
פפאיה הוקמה ב־2016 על ידי עינת גז המשמשת כמנכ"לית החברה, ראובן דרונג ועופר הרמן. עד היום גייסה החברה שהוערכה בגיוס האחרון שלה ב-2021 ב-3.7 מיליארד דולר כ-440 מיליון דולר. בין משקיעיה :טייגר גלובל ואינסייט פרטנרס.