אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זמן ההמתנה ארוך מהרגיל: משרד התקשורת קונס שש חברות שחרגו מהזמן המותר לקבלת מענה אנושי מוקד שירות לקוחות של פלאפון | צילום: דוברות ההסתדרות

זמן ההמתנה ארוך מהרגיל: משרד התקשורת קונס שש חברות שחרגו מהזמן המותר לקבלת מענה אנושי

המשרד הודיע על הטלת קנס כולל של 3 מיליון שקל על החברות אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי; לחברות ניתנה תקופת זמן להגיב על העיצומים, שעדיין אינם סופיים

17.07.2024, 19:42 | עדיאל איתן מוסטקי

משרד התקשורת הודיע כי יטיל קנס על שש חברות תקשורת בסכום כולל של כ-3 מיליון שקל, עקב חריגות בזמני מענה לצרכנים במוקדי השירות עם מענה אנושי.

החברות עליהן הוטלו הקנסות הן אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי. העיצומים עדיין לא סופיים, ולחברות יש פרק זמן להגיש את טענותיהן. במשרד הודיעו כי חברות נוספות קיבלו מכתבי התראה על הפרות מתונות יותר.

על הכוונה להטלת העיצומים הודיעה מנהלת מינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, איה בן פורת.

לפי הודעת המשרד מדובר ב"בדיקה מקיפה שהתבססה על דרישת מידע רוחבית, המתייחסת לארבע תקופות נבדלות, בנוגע לעמידה בזמני המענה במוקדים הטלפוניים של חברות התקשורת, כנדרש בהוראות האסדרה".

מנגד, במשרד התקשורת שבניהולה של המנכ"לית ענבל משש, ציינו לטובה את חברת טריפל C שבמועדי הבדיקה לא נרשמה שום חריגה במוקד השירות שלה.


תגיות