פודקאסט SHOUT OUT
מסע בלתי מתפשר משיווק מכשירי לב לשיווק הלב היהודי
הסוד של רות אלפנדרי, סמנכ"לית שיווק גלובלי של ארגון מסע, לניהול 40 אנשים ברחבי העולם, ואיך גורמים ל-200,000 יהודים מ- 60 מדינות להרגיש בבית, גם כשהם רחוקים ממנו
פודקאסט SHOUT OUT מתארח בכלכליסט - סדרת פרקים מפורום סמנכ"לי השיווק הגלובליים G-CMO בהובלת סופי מלניק ושירי גרוסברד. והשבוע: רות אלפנדרי, סמנכ"לית שיווק גלובלי של ארגון מסע.
מילדה שאהבה כל הזמן לארגן מחדש את החדר שלה, עד למובילת שיווק שמארגנת את העולם היהודי - זה סיפור המסע המרתק של רות אלפנדרי.
רות משתפת בסודות הקריירה שלה: איך עוברים ממכשירים רפואיים לשיווק חוויות יהודיות? (רמז: זה כולל הרבה לב) מה הסוד לניהול 40 אנשים ברחבי העולם, איך "הסטארט-אפ היהודי הגדול בעולם" התמודד עם מתקפת ה-7/10 ואיך רות מצליחה לגרום ל-200,000 יהודים מ- 60 מדינות להרגיש בבית, גם כשהם רחוקים ממנו.
האזינו לפרק המלא בסדרת הפודקאסט של פורום ה- G-CMO - הפודקאסט בו מקבלים השראה מסמנכ"לי השיווק הישראליים המצליחים בעולם.
הפודקאסט מופק בשיתוף ADIO, המשווקת את Spotify בישראל.