אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מה זה שיווק חכם ואיך לפתוח לעצמך דלתות נועה גרינפלד מתארחת בפודקאסט SHOUT OUT | צילום: מור אורן

פודקאסט SHOUT OUT

מה זה שיווק חכם ואיך לפתוח לעצמך דלתות

מנערת מים בפרסומת שוקו של אגם רודברג, דרך J-DATE וסטארט-אפ משותף עם אסף הראל - המסע של נועה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק של Travelier 

25.08.2024, 10:53 | שירות כלכליסט

פודקאסט SHOUT OUT מתארח בכלכליסט - סדרת פרקים מפורום סמנכ"לי השיווק הגלובליים G-CMO בהובלת סופי מלניק ושירי גרוסברד. והשבוע: נועה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק של Travelier.

נועה גדלה בארה"ב וילדותה הושפעה ממותגים, מבית ספר אמריקאי עם ילדות שמתהדרות בתכשיטי טיפאני ועד להלן דג'נרס והילארי דאף, איתן שיתפה פעולה בהמשך הקריירה כאשר ניהלה את השיווק ב-Glasses US.

דרכה לפסגה עברה מלוקאל לגלובל, מ-B2C ל-B2B, כשהתחילה כנערת מים ועוזרת הפקה בשידורי קשת, דרך סטארט-אפ משותף שהקימה עם אסף הראל, ועד לניהול השיווק בסטארט-אפ התיירות Travelier.

נועה משתפת מה זה שיווק חכם, איך לפתוח לעצמך דלתות ועוד סודות וטיפים שאסור להחמיץ.

כל זאת בעוד פרק מרתק בסדרת הפודקאסט של פורום ה-G-CMO - הפודקאסט בו מקבלים השראה מסמנכ"לי השיווק הישראליים המצליחים בעולם.

נועה גרינפלד מתארחת בפודקאסט SHOUT OUT, צילום: מור אורן נועה גרינפלד מתארחת בפודקאסט SHOUT OUT | צילום: מור אורן נועה גרינפלד מתארחת בפודקאסט SHOUT OUT, צילום: מור אורן

הפוקאסט מופק בשיתוף ADIO, המשווקת את Spotify בישראל.


תגיות