אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פתרון שינה איכותי? לא צריך לישון על זה! אירופלקס לשינה טובה יותר | באדיבות אירופלקס

פתרון שינה איכותי? לא צריך לישון על זה!

רשת פתרונות השינה אירופלקס שמה לה למטרה להנגיש את תחום המיטות המתכוונות לכלל הצרכנים בישראל, באמצעות פיתוח של מנגנון חדשני ועמיד, המאפשר יצור מיטות מתכווננות בעלות נגישה. מהלך השקת הקולקציה נתמך בקמפיין פרסומי בהובלת הפרזנטורים מלי לוי ושמעון גרשון

17.07.2023, 12:49 | בשיתוף Superbrands

רשת פתרונות השינה אירופלקס שמה לה למטרה להנגיש את תחום המיטות המתכוונות לכלל הצרכנים בישראל, באמצעות פיתוח של מנגנון חדשני ועמיד, המאפשר יצור מיטות מתכווננות בעלות נגישה. מהלך השקת הקולקציה נתמך בקמפיין פרסומי בהובלת הפרזנטורים מלי לוי ושמעון גרשון

רשת פתרונות השינה אירופלקס הוקמה לפני 18 שנים, במטרה להביא לקהל הצרכנים בישראל פתרונות שינה איכותיים במחירים נגישים. היום אירופלקס היא רשת פתרונות השינה הגדולה ביותר בישראל, שמפעילה 20 סניפים הפרושים לאורכה ולרוחבה של המדינה. בחנויות הרשת ניתן למצוא מזרנים, מיטות, כריות, שמיכות מיטות נוער וכמובן מיטות מתכוונות ומערכות שינה מתקדמות - מוצרי הדגל של החברה. בנוסף, מפעילה הרשת חמישה סניפים של תת-הרשת החדשה אירופלקס הום, בה נמכרים ספות, סלונים, שטיחים, כורסאות ומזנונים.

פתרון שינה איכותי? לא צריך לישון על זה!, באדיבות אירופלקס פתרון שינה איכותי? לא צריך לישון על זה! | באדיבות אירופלקס פתרון שינה איכותי? לא צריך לישון על זה!, באדיבות אירופלקס

הסביבה התחרותית

שוק מוצרי השינה והמזרנים בישראל כולל חמש רשתות קמעונאיות גדולות, מספר רשתות קטנות, יבואני מותגים, חנויות יבוא אישי מקוונות ועוד כמה מאות חנויות פרטיות. כל השחקנים משווקים מותגי מזרנים, ריהוט משלים וריהוט כללי לבית. התחום תחרותי ביותר וקהל הצרכנים מצפה להנחות ולמבצעים.

האתגרים השיווקיים

האתגר המרכזי של אירופלקס הוא להנגיש לצרכנים בישראל פתרונות שינה איכותיים במחירים הוגנים. בשנים האחרונות, אירופלקס מתמקדת בהנגשת המיטות המתכווננות שלה לקהל הישראלי ובמכירת מוצרים איכותיים במחירים נוחים לקהל רחב.

הפתרונות היצירתיים

בשנתיים האחרונות החלה אירופלקס במהלך ארוך טווח, במטרה להנגיש את המיטות המתכווננות לכלל הצרכנים בשוק הישראלי. המהלך נולד בעקבות ממצאי מחקרים והמלצות מומחי שינה, מהם עלה כי מיטות מתכווננות מאפשרות שינה איכותית ובריאה יותר ממיטות שאינן מתכווננות.

מיטות מתכווננות ממוצבות כמוצר יוקרתי ועל מנת להנגיש אותן לקהל הרחב, פיתחו בחברה מנגנון כיוונון חדשני ועמיד המאפשר יצור מיטות מתכווננות בעלויות נמוכות יותר. כתוצאה מהמהלך, גדל באופן משמעותי אחוז הצרכנים שבוחרים במיטות מתכווננות כפתרון השינה שלהם. אם לפני שנתיים עמד מספר הלקוחות שבחרו במיטות מתכווננות על 22% מכלל הלקוחות שרכשו מיטה בחברה, היום, לאחר שנתיים, עלה המספר ל-67%.

נתון נוסף שעלה ממחקרים שערכה אירופלקס היה שינה איכותית אמנם חשובה לניהול אורח חיים בריא אבל היא גם עניין של לייף סטייל. בעקבות התובנה הצרכנית הזו, הושקה קולקציית מיטות מעוצבות ומערכות שינה של אירופלקס שעונה על הצורך בהשתלבות המיטה בסגנון שתורם לעיצוב של חדר השינה.

בשנת 2021 נבחרו בני הזוג מלי לוי ושמעון גרשון לשמש כפרזנטורים של המותג אירופלקס. לוי וגרשון, הורים לשלושה ונשואים כ-19 שנה, מייצגים ישראליות, זוגיות ארוכת שנים והצלחה בקריירה. המטרה מאחורי המהלך היתה לתקשר לצרכנים ששינה טובה לכל המשפחה מאפשרת חיי משפחה טובים וזוגיות מופלאה. זאת, על בסיס ההבנה כי צרכנים הישנים טוב הם גם אנשים טובים, הן לעצמם והן לסביבתם הקרובה והרחוקה.

הקמפיין החושפני שפך אור בצורה הומוריסטית על סיטואציות שונות מחדר המיטות של השניים והציג לא רק את האהבה שלהם זה לזה אלא גם לשינה איכותית על המזרנים ומערכות השינה של אירופלקס. בקמפיין מועבר מסר לפיו מערכות השינה של אירופלקס הן המילה האחרונה בתחום השינה, ושהן מאפשרות לישנים עליהם להיות מלאי אנרגיה ומצב רוח טוב כשהם מתעוררים בבוקר.

באחת מהפרסומות, למשל, עומדים מלי ושמעון מחוץ לחדרו המבוצר של בנם, ומבקשים ממנו לצאת. גרשון, חמוש במגפון, מתחנן בפני בנו שייצא מהחדר בעוד לוי מבקשת בקול מתחנן "אנחנו רק רוצים לדבר". הבן, המתבצר סביב בחדרו מאחורי דלת סגורה על מנעול ובריח וגדרות תיל החוצצות בינו לבין הוריו, מסרב לצאת מחדרו וצועק מבעד לדלת הנעולה "לא עכשיו אבא". הבן נותר בסירובו עד לרגע שבו אמו מספרת לו "קנינו לך מיטה!". הבן פותח חרך צר בדלת אבל נותר חשדן והוא שואל את הוריו "מיטה? או מיטה-מיטה?". לאחר שהאם מספרת לו שמדובר במיטת הצעירים החדשה של אירופלקס שהיא "ענקית, מתכווננת ונוחה", הוא מתרצה ואומר להם "טוב, קחו כמה צעדים. אני אכניס אותה...".

בתחילת 2022, השקיעה הרשת שני מיליון שקל בקמפיין דיגיטל וטלוויזיה, הממשיך את הקו ההומוריסטי של הקמפיין הראשון של בני הזוג לוי-גרשון, במטרה לקדם את קולקציית המיטות המתכוונות שלה. באחת הפרסומות של הקמפיין החדש נראה גרשון כשהוא ממתין בקוצר רוח לאשתו בכניסה לחנות מיטות. להפתעתו, מגיעה מלי לפגישה כשהיא "חמושה" בתסרוקת אפרו מפוארת. לשאלתו מדוע היא עונה לו שמכיוון שאירופלקס התחדשה בקולקציה חדשה אז גם היא החליטה להתחדש בתסרוקת חדשה. "קולקציה-קולקציה", משיב לה גרשון "אבל למה להגזים?". ועל כך עונה לו אשתו "למה לא?" והשניים פונים לכיוון החנות רק כדי לגלות לצופים שגרשון, בעל השיער הקצר בדרך כלל, "מצויד" כעת בתסרוקת קוקו ארוכה ומפוארת.

תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס, יח"צ תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס | יח"צ תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס, יח"צ

האנשים שמאחורי המותג

כבר עם שחרורו של תומר בן חמו מצה"ל, ניכרו בו שאיפות גדולות להשפיע ולהטביע את חותמו בעולם השינה ובאיכות השינה בישראל. כיום הוא עומד בראש רשת השינה המובילה והצומחת בישראל. תוך 10 שנים בלבד מאז החל לעבוד באירופלקס כאיש מכירות הוא מונה למנכ"ל החברה, ומוביל את הפיכתה לרשת ארצית משגשגת ולאחד השחקנים הדומיננטיים בתחום בישראל. החזון המניע של תומר: להפיץ את בשורת איכות השינה לכל בית ובדרך להפוך את המיטה המתכווננת ממיטה לעשירים בלבד – למוצר נגיש לכל ישראלי. כיום הרשת מתרחבת ותמנה בקרוב 22 סניפים, ובעוד כשנתיים תגיע ל 30- סניפים. במסגרת ההתרחבות מושק מותג חדש - "אירופלקס הום", שמתמחה במגוון המוצרים בחדר המרכזי בבית – הסלון.

יבגני חייטוביץ, סמנכ"ל מכירות, יח"צ יבגני חייטוביץ, סמנכ"ל מכירות | יח"צ יבגני חייטוביץ, סמנכ"ל מכירות, יח"צ

כבר בכיתה א' בבלארוס, הוכיח יבגני כוח רצון מפליא: כשהילדים בכיתה הקניטו אותו וקראו לו בשמות גנאי בשל היותו יהודי – הוא החליט ללמוד אגרוף תאילנדי ולהחזיר להם מנה אחת אפיים. אמר ועשה. כנער עלה לישראל לבדו, על אף התנגדות הוריו, ובהמשך אף הצליח לשכנע אותם לעלות בעקבותיו. לאחר שירותו בצה"ל הצטרף למשפחת אירופלקס, כשהוא בקושי שולט בשפה, אך עם מוטיבציה בשמיים. הוא התקדם במהירות בדרגות הניהול ופרטנר לתומר בן חמו בניווט הרשת המצליחה, כשהוא משיג במקביל לעבודתו גם שני תארים אקדמאיים, כולל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. את הניסיון האדיר שצבר הוא תרגם לספר הדרכה לניהול ולמנהיגות בשם "מנהיג נולד".

דברים שאולי לא ידעת על אירופלקס

1.תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס, החל את דרכו כאיש מכירות בחברה.

2.השנה נכנסה הרשת לראשונה לתחום מערכות ישיבה סלוניות.

3.בשנה האחרונה השיקה הרשת טכנולוגיה בלעדית למזרנים בשם Snow motion השואבת השראה מתכונות השלג.

4.אירופלקס מפעילה 20 סניפים של המותג, לצד חמישה סניפים נוספים של רשת אירופלקס הום למערכות ישיבה סלוניות.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>

תגיות