גט מאשרת את הפרסומים: תירשם לנאסד"ק במיזוג עם ספאק בשווי של מיליארד דולר
חברת שיתופי הנסיעות וחברת הספאק Rosecliff Acquisition Corp הודיעו על הסכם למיזוג; גט תירשם בוול סטריט תחת השם Gett Inc, וסימול המניה יהיה Gett; בעקבות ההסכם העסקה צפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2022
חברת גט וחברת הספאק Rosecliff Acquisition Corp הודיעו על הסכם למיזוג בין השתיים. עם סגירת המיזוג, החברה הממוזגת החדשה (להלן: "החברה") תפעל בתור Gett ותיסחר בנאסד"ק תחת הסימול Gett.
קראו עוד בכלכליסט:
העסקה משקפת שווי פעילות צפוי של מיליארד דולר. במסגרת העסקה יוזרמו עד 253 מיליון דולר ברוטו מחשבון הנאמנות של Rosecliff’s, עם תוספת של 30 מיליון דולר נוספים בהתחייבות מלאה להון רגיל PIPE (בסכום של 10 דולר למניה) מספונסרים של Rosecliff ובעלי מניות קיימים של Gett.
העסקה, שאושרה פה אחד על ידי מועצות המנהלים של Gett ושל Rosecliff, צפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2022, בכפוף לאישור של Rosecliff’s ובעלי המניות של Gett.
מאז 2017 החברה התמקדה בעיקר ב-B2B ויצרה שוק תחבורת קרקע חדש לחלוטין, המאגד את כל הספקים בפלטפורמה אחת ומספק תוכנת ניהול הוצאות מבוססת ענן. המרקרט פלייס של Gett מאגד ומארגן אלפי ספקי תחבורת קרקע עצמאיים, לרבות צי עסקים, שירותי הסעות, מוניות ולימוזינות. Gett מעריכה שתוכנת ניהול ההוצאות שלה עוזרת לעסקים לחסוך 25% בממוצע ועד 49% מההוצאות שלהם על תחבורת קרקע.
מייקל מרפי, מייסד ומנכ"ל Rosecliff: "עם ההקמה והרישום הראשוני של Rosecliff, ביקשנו לשתף פעולה עם חברת תוכנה בצמיחה גבוהה, הניתנת להרחבה ופועלת בשוק גדול ובלתי חדיר, במחזורים מוקדמים. לאחר תקופה של עבודה קשה ומרשימה של כל הצוות שלנו, השגנו את אבן הדרך הזו עם Gett. דייב וצוות ההנהלה שלו עשו עבודה יוצאת דופן במעבר משירות הזמנת הסעות מסורתי לפלטפורמת GTM ארגונית עולמית מובילה. עם המומחיות הנוספת שלנו מול חברות בצמיחה גבוהה ורשתות ארגוניות רחבות בארצות הברית, יעלה בידינו ליצור חדירה מהירה להזדמנויות חדשות ללקוחות, ואנו מאמינים שנוכל להאיץ את הצמיחה של Gett כדי להגדיל באופן משמעותי את ערכה עבור כל בעלי המניות".
דייב וייסר, מייסד ומנכ"ל Gett: "ב-Gett אנו שואפים להפוך לסטנדרט תעשייתי בניהול הוצאות תחבורת קרקע ארגונית. הצוות שלנו בונה רשת תחבורת קרקע חובקת עולם, שמחברת בין כל הנקודות, בדומה לרשתות טלפוניות ואינטרנט. עם מחסור הולך וגובר בנהגים עקב ההלם שהקורונה גרמה לשוק, בשווקים מסוימים קשה יותר למצוא רכב עם ספק אחד בלבד, על פי דרישה. חברות ועובדיהן מחפשים שירות אמין ומודרני יותר לניהול המגוון הרחב של הספקים כדי לייעל את תחבורת הקרקע שלהם ולהגיע לאיסופים מהירים יותר ומחירים משופרים.
"הפלטפורמה שלנו פועלת כמרקט פלייס עבור בעלי עניין מרכזיים: לקוחות עסקיים, המקבלים זרימת עבודה מודרנית ויעילה בכל הנוגע לניהול הוצאות, זמני איסוף מהירים יותר, כיסוי גאוגרפי רחב יותר, יעילות מוגברת בעלויות וספקים שותפים המייצרים הכנסות נוספות באמצעות הפתרון האוטומטי שלנו בכל מקום בעולם".