החברה שמאסק כינה "אשפה" תפרסם סרטון נגד טסלה בסופרבול
מייסד חברת התוכנה האמריקאית Green Hill רכש זמן אוויר בסופרבול, וישדר פרסומת נגד מערכת הנהיגה החצי-אוטונומית של יצרנית המכוניות החשמליות
דן או'דוד, מייסד ומנכ"ל חברת התוכנה האמריקאית Green Hill רכש זמן אוויר במה שנחשבת לאחת מרצועות השידור היקרות ביותר בארה"ב - הסופרבול סאנדיי, כדי לשדר פרסומת שמתריעה מפני מערכות ה-FSD (כלומר, Full Self Driving) של טסלה. המערכת, שהיצרנית מציעה בשווקים נבחרים, מאפשרת לרכב לנהוג באופן חצי-אוטונומי. כך לפי פרסומים בארה"ב.
Watch The Dawn Project’s #SuperBowl ad demonstrate critical safety defects in @Tesla Full Self-Driving. 6 months ago we reported FSD would run down a child. Tesla hasn't even fixed that! To focus their attention, @NHTSAgov must turn off FSD until Tesla fixes all safety defects. pic.twitter.com/AxJbN5oOSr
— Dan O'Dowd (@RealDanODowd) February 11, 2023
בהודעה שמלווה את הסרטון התייחס או'דוד לסכנות שטמונות בהיתרים הרגולטוריים שניתנים למכוניות, אך לא ציין כמה שילם עבור זמן האוויר בבמה שנחשבת לאחת היקרות ביותר בעולם. לפי או'דוד, המודעה שרכש תשודר בין השאר בקליפורניה, טקסס ובוושינגטון.
או'דוד מנהל מלחמה ממושכת בהיתרים שקיבלה טסלה בארה"ב לשימוש בתוכנות ה-FSD. בשנה שעברה התמודד בבחירות לסנאט בקליפורניה, במטרה ברורה להילחם בהיתרים, אך לא נבחר.
Green Hill זכתה בשנה שעברה לביקורת ממנכ"ל טסלה, אלון מאסק, שכינה אותה "אשפה" בטוויטר.
לפי פרסומים בארה"ב, Green Hill היא ספקית של מובילאיי הישראלית - ממנה טסלה נפרדה עוד בשנת 2016.