אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההצעה של המיליארדר לנוודים דיגיטליים: לעבוד מקרוז יוקרתי בים התיכון אניית הקרוז סקארלט ליידי של וירג'ין Virgin. ארבעה שבועות של עבודה בלב ים | צילום: Virgin Voyages

ההצעה של המיליארדר לנוודים דיגיטליים: לעבוד מקרוז יוקרתי בים התיכון

חברת וירג'ין וויאג' של ריצ'רד ברנסון מציעה דיל לאנשים שלא חייבים להגיע למקום העבודה - לצאת לקרוז של ארבעה שבועות שעובר בחופי דרום אירופה, לבקר ביעדים מבוקשים וליהנות מכל הפינוקים שמציעה אוניית פאר, כולל ארוחות, חדר כושר ואינטרנט חופשי. מה המחיר?

04.05.2024, 08:04 | ליטל סמט

וירג'ן וויאג' (Virgin Voyages), חברת הספנות שבבעלות המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון, פונה לקהל חדש: נוודים דיגיטליים.

החברה השיקה במרץ קרוז חדש בשם Scarlet Summer Season Pass, שנמשך ארבעה שבועות למול חופי דרום אירופה. הקרוז תוכנן במיוחד עבור אנשים שיכולים לעבוד מרחוק ומעוניינים לבלות תוך כדי בים. "אנשים ממש אימצו את סגנון העבודה הגמיש, וזה בא לידי ביטוי גם אצל הנוסעים", אמר מנכ"ל החברה נירמל סאוורימוטו בריאיון ל-CNBC. "הרבה אנשים שמגיעים אלינו אומרים שיש פה ערך רב".

מחיר כרטיס זוגי לקרוז עומד על 9,990 דולר, וכולל חדר, ארוחות, שיעורי כושר ואינטרנט חופשי - זאת בנוסף לשירותי כביסה, שתייה חמה לאורך היום וכניסה לחללי עבודה. המחיר אמנם נשמע גבוה, אך בחברה טוענים כי הוא זול יותר מהזמנת ארבעה קרוזים עוקבים של שבוע כל אחד. הנוסעים יכולים גם להחליף לאורך המסע את השותפים המתלווים אליהם, זאת כל עוד הם בני 18 ומעלה, כך לדבריו של סאוורימוטו. השייט יעבור בערים כמו קאן, רומא ואיביזה.

"אנחנו בעיצומה של טרנספורמציה מקיפה בדרך שבה אנחנו עושים את העבודה שלנו והיכן", הסבירה דיאן סוונק, הכלכלנית הראשית של פירמת KPMG. "אי אפשר להחזיר את ג'יני העבודה מהבית בחזרה לבקבוק. חברות שמנסות בצורה אגרסיבית מדי לעשות זאת, מאבדות חלק ניכר מהגישה שלהן לעובדים מוכשרים ולגיוון במקום העבודה".

לפי הודעת החברה, הכרטיסים לקרוז אזלו בתוך 48 שעות מרגע פתיחת ההרשמה, ולכן הוחלט להוציא הקיץ קרוז נוסף המיועד לעובדים מרחוק. הקרוזים ייערכו בספינות סקרלט ליידי ורזיליאנט ליידי, שכל אחת מהן יכולה להכיל עד 2,700 אורחים. הקרוזים מתוכננים להתקיים מיוני ועד ספטמבר.

סאוורימוטו אמר בריאיון כי מרבית הנוודים הדיגיטליים שהזמינו כרטיסים הם בשנות ה-50 לחייהם ועובדים מרחוק במשרה מלאה. הוא ייחס את הפופולריות המהירה של היוזמה ל"מגע הזהב" של ברנסון, שכן לדבריו, ברנסון הוא שהגה את הרעיון מאחורי הקרוז זאת לאחר שגילה שנוסעים מאריכים את הטיולים שלהם מכיוון שהם לא צריכים למהר לחזור למשרדים. "התגובות הן יוצאות מהכלל. זה ממש הפתיע אותנו", אמר. "אבל אני כנראה לא צריך להיות כל כך מופתע, זה הרי היה רעיון של ריצ'רד".

מלבד הקרוז לנוודים דיגיטליים, בחברה מציעים גם קרוזים למבוגרים בלבד, השטים ליותר ממאה יעדים. "ילדים הם נפלאים... רק לא כשהם מתרוצצים מסביב לבריכה", משווקים את הקרוזים באתר החברה.


תגיות