אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כנס מקומי.קום

מייסד WINN.AI: "הבינה המלאכותית נתנה נגישות לעסקים להגיע לצרכנים"

אלדד פוסטן קורן הציג בכנס מקומי.קום של כלכליסט וגוגל שלוש דרכים בהן ניתן להשתמש ב-AI לקידום המכירות בעסק: יצירת תוכן, הפקת תובנות מכמויות גדולות של נתונים ושיפור תהליכי למידה. "אנשים שמשתמשים בכלי AI יקחו את המקומות של אנשים שלא משתמשים בכלים הללו", אמר

03.07.2023, 11:46 | אורנה יפת

"כולנו מדברים על מהפכת ה-AI. ה-AI נתן נגישות לעסקים להגיע לצרכנים, וזו חוויה יוצאת דופן. זו המהפכה והיא הולכת ומתקדמת", כך פתח את ההרצאה שלו בכנס מקומי.קום של כלכליסט וגוגל אלדד פוסטן קורן, מנכ"ל ומייסד WINN.AI, שמפתחת פלטפורמת עזר מבוססת בינה מלאכותית לאנשי מכירות.

הרצאתו של פוסטן קורן עסקה בדרכים בהן AI יכול לקדם את המכירות בעסק. "מה המוטיבציה להכניס את ה-AI לעולם המכירות?", פתח פוסטן קורן. "מדברים על 260 מיליארד דולר בשנה של עגלות סופר מרקט שננטשות בכל העולם. זה כסף על הרצפה שאפשר להרים אותו בקלות יחסית בעזרת בינה מלאכותית באמצעות שלוש דרכים".

"דבר ראשון: יצירת תוכן טוב יותר, אישי יותר, מהר יותר; כתיבת מיילים, הודעות והתראות שנשלחים ללקוחות", הסביר פוסטן קורן. "באמצעות ChatGPT אפשר ליצור טקסטים אודות המוצר ולהעלות לאתר. את כל העלויות של תפאורה, צלמים וימי צילום אני יכול לקחת ובתוך שניות להעלות לאתר מוצר שנראה מדהים. היכולת שלנו לענות לצרכים של השוק מאוד מהירה".

"דבר שני: לייצא תובנות מכמויות גדולות של נתונים. לייצר אופטימיזציה של תמחור דינמי, מבחני A/B למודעות ודפי נחיתה". פוסטן קורן נתן דוגמה לסטארט-אפ ישראל בשם ג'ני שלוקח דאטה של דעות של אנשים על המוצר, מה שנותן לו יכולת לקבל החלטות מאוד מהירות, באמצעות שרשור של חוות דעת לתובנות מעמיקות.

"דבר שלישי: שיפור תהליכי למידה - סיכומי שיחה אוטומטיים, הזנת נתונים ישירות למערכות מידע ו-CRM, הדרכה בזמן אמת לאנשי מכירות", אמר. "ברוב חברות האיקומרס אין אנשי מכירות, ופה אפשר לשפר את תהליך המכירה עצמו - אם זה לוודא שאנשי המכירות עובדים כמו שהייתם רוצים, או לוודא שכל השיחות נעקבות. הרעיון הוא להפחית את ענייני האדמיניסטרציה שאיש המכירות עוסק בהם ולקצר את הזמן של אנשי המכירות להגיע לכסף. מערך מכירה מהיר, יעיל וחזק יותר משמעותו הפחתת משימות אדמיניסטרטיביות, לשים את הלקוח במרכז ולקצר את זמן ההדרכה של מוכרים חדשים".

"וזו רק ההתחלה", סיכם פוסטן קורן. "הכלים מתפתחים בקצב מטורף. יצירת מודעות, סרטונים, עיצוב של מוצרים חדשים, שיפור מנגנון החיפוש, תאי מדידה וירטואליים, צ'אטבוט שמסייע לקונה לצלוח את תהליך המכירה ותיעדוף חכם של לקוחות ועסקאות - זה מה שיהיה בעתיד. תמיד אומרים שיש חשש תהומי שהבינה תתפוס את מקומנו. אבל בוודאות, אנשים שמשתמשים בכלי AI יקחו את המקומות של אנשים שלא משתמשים בכלים הללו".

תגיות