אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למה יותר ויותר עסקים עוברים למשלוח מהיום-להיום? למה יותר ויותר עסקים עוברים למשלוח מהיום-להיום? | צילום: ליאור נורדמן

למה יותר ויותר עסקים עוברים למשלוח מהיום-להיום?

בעולם שבו כולם רוצים הכל להיום, משלוחים מהיום-להיום הפכו לכלי עסקי חיוני עבור עסקים רבים. עם צמיחתן של פלטפורמות המשלוחים הדיגיטליות, יותר ויותר עסקים, גדולים וקטנים, מתחילים לעשות שימוש בשירות משלוחים מהיום-להיום, גם עסקים ללא חנות אינטרנטית ואפילו עסקים שבכלל נותנים שירות ולא מוכרים מוצר ללקוח 

13.06.2024, 18:06 | בשיתוף GetPackage

במחקר שביצעה חברת GetPackage, המובילה בישראל במשלוחים מהיום-להיום, נמצא ש 70% מבעלי העסקים הסכימו שמעבר למשלוחים מהיום-להיום יכול להגדיל בכ-30% את המכירות של העסק שלהם, על פי מחקר שביצעה חברת GetPackage. בנוסף, מידת ההסכמה נחרצת הרבה יותר ובהתאמה, ככל שהעסק מבצע יותר משלוחים.

בעלי העסקים בישראל לא חיים בואקום, הם רואים את הדרישה למשלוח מהיר שעולה מהלקוחות ומבינים שכדי להיות רלוונטיים, עליהם להתאים את השירות של העסק שלהם לדרישות שעולות מהשטח.

אחת הדוגמאות המעניינות ביותר בישראל היא רשת KSP, בשנת 2018 KSP החלה לשלוח ללקוחותיה משלוחים מהיום-להיום באמצעות GetPackage.

KSP לא פרסמה ולא התחייבה למשלוח מהיום-להיום, היא פשוט הפתיעה את לקוחותיה, שציפו לקבל את המשלוח רק לאחר מספר ימי עסקים עם משלוח מהיום-להיום!

האפקט היה מיידי, ההפתעה החיובית של משלוח מהיר מעל למצופה, נתנה ללקוחות KSP תחושה שמדובר בחברה עם שירות יוצא דופן, כזו שעושה את האקסטרה מייל עבור הלקוח. השירות הטוב והמהיר העלה את שביעות הרצון והביא את הלקוחות לחזור ולרכוש שוב מ KSP ולהגדיל את סל הקניה.

בעלי עסקים רבים לא בטוחים אם המשלוח צריך להיות בחינם, בתוספת תשלום או מותנה בגובה סל הרכישה או מוצר מסוים? בפועל, אין תשובה אחת נכונה, כל עסק צריך להחליט לפי מה שמשתלם לו וללקוח שלו. מה שבטוח הוא שככל שהעסק ישים את שביעות רצון הלקוח בראש סדר העדיפויות, כך יגדלו הסיכויים שהלקוח יהפוך להיות לקוח חוזר ונאמן. הגמישות התפעולית שמספקת GetPackage לעסקים, מאפשרת לכל עסק להחליט על האופן בו יציע את שירות המשלוחים מהיום להיום ללקוחותיו. כך מסר לנו רם שטיין, מנהל השיווק והמכירות של GetPackage בראיון שקיימנו איתו.

GetPackage משלוח מהיום-להיום, באדיבות: GetPackage GetPackage משלוח מהיום-להיום | באדיבות: GetPackage GetPackage משלוח מהיום-להיום, באדיבות: GetPackage

לאחרונה, מספר מותגים מובילים אשר נעזרים בשירותיה של GetPackage, החלו למנף את השימוש בשירות המשלוחים מהיום להיום כערך מבדל עבור הלקוחות, ערך אותו הם מציגים בכותרת אתר הבית של החברה ואף בפרסומות בטלוויזיה.

הצעת הערך המבדלת, המבטיחה קבלת מוצר ספיצפי, מוצרים ושירותים מהיום-להיום, עוזרת להגדיל את המכירות.

גם לעסקים קטנים ובינוניים

לצד הרשתות הגדולות והמובילות בישראל שכבר זיהו את הפוטנציאל ואימצו את השירות, פועלים בישראל כ 500,000 עסקים קטנים ובינוניים, רבים מהם כבר זיהו את הפוטנציאל והחלו לחסוך כסף ולשפר את רמת השירות של העסק שלהם באמצעות משלוחים מהיום-להיום.

בעלת חנות בגדי נשים במרכז סיפרה לנו שעד לפני שהכירה את GetPackage, היא נהגה לצבור הזמנות טלפוניות מלקוחות קבועות ואחת לכמה ימים היא הייתה הולכת לסניף הדואר כדי לשלוח בצורה מרוכזת לכל לקוחה את ההזמנה שלה.

"לפני שהתחלתי להשתמש בשירות של GetPackage הלקוחות שלי התבאסו שזה לוקח לי כמה ימים. בשבילי זה היה "תיק" כל פעם ללכת עם שקיות לסניף הדואר המקומי וזה גם עלה לא מעט כסף. עם GetPakcage אני לא צריכה לעזוב את החנות, זה עולה לי פחות והן מקבלות את זה מהיום-להיום. הן מאושרות ואני מאושרת. הן חוזרות וכולנו מרוויחות יותר", ציינה בעלת חנות הבגדים.

בעלים של חנות וותיקה של מזון וציוד לחיות מחמד ברמת גן שיתף איתנו "הנושא של המשלוחים תמיד הרגיש כמו עקב אכילס בעסק שלי, התחלתי עם שליח שלא תמיד היה זמין לעשות לי משלוחים וזה פגע לי ברמת השירות. בהמשך, ניסיתי להעסיק שליח במשרה מלאה אבל זה חייב אותי להעלות מחירים. היום, כשיש לי משלוח בינעירוני מהיום להיום ב 35 שקלים, ובלי התחייבות לכמות משלוחים, אין פה בכלל שאלה, אני מצליח לספק ללקוח מוצרים במחיר טוב ובשירות הכי טוב שיש, מהיום-להיום עד דלת הבית. הלקוחות מרוצים והרווחיות שלי גדלה!", ציין בעל החנות.

מינוף השירות לפיתוח עסקי

"אחד הדברים שהכי כיף לי לראות הוא את היצירתיות של בעלי העסקים בישראל, עסק שמוכר ממתקים, התחיל להשתמש בשירות שלנו כדי להציע מארזים מתוקים ליום הולדת ולחגים עם משלוח מהיום-להיום ישירות לבית או למקום העבודה. לפני GetPackage משלוח כזה היה עולה לו יותר מ 100 ₪ ולכן לא בא בחשבון, אבל כשזה רק 35 שקלים (כולל מע"מ), פתאום זה נגיש וזמין להמון עסקים. במחקר שעשינו עלה שרוב צרכי המשלוח של רוב העסקים בישראל נמצא בטווח ה 20 ק"מ. המשמעות היא הוזלה ושיפור מיידי בשירות לרוב הפעילות העסקית של רוב העסקים בישראל" כך אומר רם שטיין, מנהל השיווק והמכירות של GetPackage.

GetPackage מאפשר לכל עסק להתחיל לשלוח מהיום-להיום, צילום: ליאור נורדמן GetPackage מאפשר לכל עסק להתחיל לשלוח מהיום-להיום | צילום: ליאור נורדמן GetPackage מאפשר לכל עסק להתחיל לשלוח מהיום-להיום, צילום: ליאור נורדמן

לא רק משלוח מוצרים

פירמות עורכי הדין, ראיית החשבון והנדל"ן הגדולות בישראל, עושות שימוש יומיומי בשירות של GetPackage כדי לשלוח או לאסוף חוזים, חשבוניות ומסמכים חשובים אחרים מהיום-להיום.

ענקיות טכנולוגיה וציוד רפואי מובילות נעזרות בשירות של GetPackage כדי לשלוח דגמים לבדיקה חברות ביוטכנולוגיה, כימיה, ותרופות שולחות עם GetPackage חומרים למעבדה.

אפילו חברות שירות מובילות בכל הארץ בין אם תיקון מעליות, משאבות רכבים ורבות אחרות מנצלות את השירות של GetPackage כדי להעביר חלפים, ציוד עבודה או חומרים חסרים, לטכנאי שעובד באתר העבודה.

"במקום שאשלח את הטכנאי להביא את הציוד החסר ואבזבז זמן טכנאי יקר, אני שולח לו את החלק החסר עם GetPackage, באופן הזה אני גם חוסך כסף על "זמן טכנאי" וגם מסיים את העבודה מהר יותר, הפרויקט מסתיים ללא עיכובים יקרים, והלקוחות מרוצים יותר" כך אמר לנו מנהל התפעול של חברת שירות גדולה לתיקון משאבות, גם הוא לקוח נוסף של GetPackage.

שיפור השירות של העסק אינו רק מול לקוחות קצה או תפעול שוטף של החברה, הוא גם מול ספקים שצריך לשלוח או לאסוף מהם צ'קים, חומרים, כלי עבודה ודברים נוספים, ושותפים עסקיים אחרים שמרגישים שיש להם שותף רציני, שעובד ביעילות ולא מבזבז זמן עבודה יקר.

איך שלא מסתכלים על זה, יש כאן בשורה אמיתית לעסקים. שירות שעד כה לא בא בחשבון, בשל עלותו היקרה, הפך להיות נגיש מתמיד. וכשאין התחייבות לכמות משלוחים חודשית כפי שנוהגות לחייב חברות הפצה מסורתיות, גם אין שום סיכון מצד העסק, WIN -WIN לכולם.

לחצו כאן למידע נוסף והרשמה חינם לשירות המשלוחים מהיום-להיום של GetPackage

לחצו כאן להורדת אפליקציית המשלוחים מהיום-להיום של GetPackage

לחצו כאן להצעת מחיר אוטומטית למשלוח והזמנת משלוח מהיום-להיום ללא התחייבות לכמות משלוחים


תגיות