אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגפיים תמיד קונים קומפלט: ד"ר מרטינס פותחת חנות תיקונים בבריטניה נעלי ד"ר מרטינס | צילום: שאטרסטוק

מגפיים תמיד קונים קומפלט: ד"ר מרטינס פותחת חנות תיקונים בבריטניה

יצרנית הנעליים הבריטית הודיעה על פתיחת החנות בלידס מתוך שאיפה להתרחב לשאר אירופה. החנות תעזור לשמור על הסביבה ותייצר מקור הכנסה חדש לחברה. "אנחנו חושבים שזה יחזק את נאמנות הלקוחות, וזה הדבר הנכון לעשות", אמר המנכ"ל

18.09.2023, 15:17 | חדשות חוץ

מותג הנעליים הבריטי ד"ר מרטינס פותח חנות תיקונים בממלכה, זאת כחלק מהמאמצים לשפר את תדמיתו בכל הקשור לאיכות הסביבה, לעודד את הלקוחות להאריך את חיי המגפיים, וכמובן גם ליצור בו זמנית מקור הכנסה חדש.

בסוכנות רויטרס דיווחו כי החברה השיקה תוכנית פיילוט לבחינת השירות כשהמטרה היא להרחיב אותו לשאר אירופה. לפי המנכ"ל קני וילסון, השירות כולל בתוכו יתרונות שיגברו על הסיכון של ירידה בביקוש מכיוון שלקוחות יבחרו לתקן את הנעליים במקום לקנות זוג חדש. "האם יש לזה את הפוטנציאל לפגוע בחלק מהעסקים בטווח הקצר? כן, אבל אנחנו חושבים על הטווח הארוך. לכן אנחנו חושבים שזה יחזק את נאמנות הלקוחות, וזה הדבר הנכון לעשות", אמר. "אני מקבל כל יום מכתבים מאנשים ששואלים אם אפשר לתקן את נעלי ד"ר מרטינס שלהם", הוסיף. לדבריו, היוזמה החדשה תמשוך בעיקר "אנשים שקיימות חשובה להם ולא רוצים לרכוש דברים חדשים, ואנשים שאוהבים את המגפיים שיש להם ורוצים להחזיר אותם לגדולתם".

החנות תיפתח בלידס, בצפון אנגליה, בשיתוף עם חברת תיקוני הנעליים The Boot Repair Company. העובדים עברו הכשרה של שמונה שבועות לתיקון הנעליים. לפי וילסון, עלות החלפת סוליות תעמוד על 81 פאונד (100 דולר), אך שאר התיקונים יהיו קרוב לוודאי זולים יותר מכיוון שידרשו פחות עבודה. לשם השוואה, זוג מגפי ד"ר מרטינס חדשים עולה 169 פאונד (210 דולר).

וילסון מאמין ששוק היד-שנייה לנעליים טומן בחובו הזדמנות גדולה לחברה, עם פוטנציאל לצמוח לעשירית מכלל הכנסות הקבוצה. מלבד התיקונים, מאמצי הקיימות של ד"ר מרטינס כוללים התחייבות לאפס פליטות עד 2040 ויעד לשימוש בחומרים מתכלים בכל הנעליים עד 2040.

ביוני דיווחה החברה על ירידה של 26% ברווח הנקי בשנה הפיסקאלית שהסתיימה בסוף מרץ ל-159 מיליון פאונד והכנסות בגובה מיליארד פאונד. בחברה טענו כי הירידה ברווחים נבעה ממספר "בעיות תפעוליות", ביניהן קמפיין שיווקי שהתמקד יותר מדי בנעליים ובסנדלים על חשבון המגפיים הפורסמים, וכן בעיות במסחר המקוון וברשתות ההפצה.

תגיות