אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שורת מינויים בשטראוס ישראל: רענן קובלסקי מונה למנכ"ל רענן קובלסקי, מנכ"ל שטראוס ישראל. שימש ב-4 השנים האחרונות כמנכ"ל מחלבות שטראוס | טל שחר, סיון פרג'

שורת מינויים בשטראוס ישראל: רענן קובלסקי מונה למנכ"ל

קובלסקי כיהן בארבע השנים האחרונות כמנכ"ל מחלבות שטראוס, ולפני כן כסמנכ"ל המכירות, ויחליף בתפקיד את אייל דרור. בין המינויים: יפתח עצמון יהיה מנכ"ל המחלבות, וערן ירקוני סמנכ"ל המכירות

01.01.2023, 14:13 | נורית קדוש

ימים ספורים לאחר שהודיעה על סיום כהונתו של אייל דרור כמנכ"ל שטראוס ישראל, מינתה שטראוס את רענן קובלסקי לתפקיד. קובלסקי שימש בארבע השנים האחרונות כמנכ"ל מחלבות שטראוס, ולפני כן כסמנכ"ל המכירות של שטראוס ישראל.

בתפקידו כמנכ"ל שטראוס ישראל יהיה קובלסקי אחראי על הפעילות של היחידות העסקיות ועל חטיבת המכירות והשיווק בישראל, והוא ייכנס לתפקידו בתוך חודשיים.

יפתח עצמון ימונה למנכ"ל המחלבות במקומו של קובלסקי. בנוסף ימונה ערן ירקוני לסמנכ"ל המכירות בישראל. בשאר התפקידים לא יחול שינוי: טל בן פורת תמשיך לנהל את חטיבת הממתקים, אריאלה וייס את פעילות המלוחים, ואבי לאופר את פעילות הקפה בישראל. החברה צפויה למנות בקרוב מנכ"ל לחטיבת האוכל.

בנוסף לכך רונן זוהר, המשנה למנכ"ל הקבוצה, מונה גם ל-CHIEF OPERATIONS OFICER. מדובר באחד מלקחי פרשת הסלמונלה, שהשביתה את ייצור הממתקים למשך ארבעה חודשים. זוהר יקבל אחריות לניהול כלל התפעול, שרשרת האספקה בישראל, איכות, בטיחות מזון ומערכות מידע תוך יצירת אופטימיזציה של הוצאות והשקעות. היחידה תפעל כמרכז מצוינות רוחבי לפיתוח יכולות וכלים במטרה לתמוך גם בצורכי הפעילות שמחוץ לישראל בעתיד.

תחתיו יכהנו אלון שרף, שכיהן עד כה כסמנכ"ל המכירות בישראל, שיתמנה לסמנכ"ל שרשרת אספקה; שגיא בן רימון, שיתמנה לסמנכ"ל תפעול; ויורם סדן, שימשיך בתפקידו כסמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל של הקבוצה. בנוסף ימנה זוהר בשבועות הקרובים מוביל לתחום איכות ובטיחות מזון בקבוצה. בשטראוס הסבירו כי מתוך הבנה שתחום התפעול והאספקה הוא אסטרטגי ומשמעותי, וקיים רצון לייצר בו מקצוענות ואיכות בראייה חוצה, הוחלט להעביר ניהול תחומים אלו לרמת הנהלת הקבוצה, בהובלתו של זוהר.

שי באב"ד, מנכ"ל קבוצת שטראוס, מסר: "אנו מבצעים סבב מינויים שהוא שלב נוסף בתוכנית ליישום אסטרטגיית הצמיחה של שטראוס, במסגרתה נחזק את המיקוד בצרכן, בשוק ובקמעונאות המשתנים ולצדם נשקיע בחיזוק מצוינות בעולמות התפעול, הטכנולוגיה ושרשרת האספקה. כל אלה יסייעו בידינו לפגוש באופן מיטבי את הצרכים המשתנים והמתפתחים, לחזק את הביצועים העסקיים ולהגדיל את הערך ששטראוס יוצרת לכל מחזיקי העניין שלה בשנה הקרובה וגם בשנים הבאות".


תגיות