אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל גובה 5 שקלים בנוסף לדמי המשלוח אם הלקוח מעוניין להשאירו ליד הדלת מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן | צילום: אביגיל עוזי

שופרסל גובה 5 שקלים בנוסף לדמי המשלוח אם הלקוח מעוניין להשאירו ליד הדלת

הרשת החלה להפעיל את מרכז הליקוט האוטומטי להזמנות האונליין, ומצאה אפיק נוסף לחיוב לקוחות שאינם נמצאים בבית במועד האספקה של הזמנתם - תשלום נוסף של 5 שקלים לצידנית

22.12.2021, 06:30 | נורית קדוש

רשת שופרסל מעמיסה הוצאות על לקוחות האונליין. הרשת החלה להפעיל את מרכז הליקוט האוטומטי להזמנות האונליין, ומצאה אפיק נוסף לחיוב הלקוח. הרשת מציעה ללקוחות שאינם נמצאים בבית במועד האספקה של הזמנתם, לקבל את המוצרים הזקוקים לשמירה על טמפרטורה בצידנית שתושאר ליד הדלת. אלא שהדבר כרוך בתשלום נוסף של 5 שקלים לצידנית, בנוסף לדמי המשלוח הרגילים.

קראו עוד בכלכליסט:

לשם ההשוואה, רשת טיב טעם מספקת את המוצרים בצידניות, ללא תשלום נוסף, כחלק משירות הלקוחות. משופרסל נמסר כי ״מדובר בשירות נוסף המוצע לבחירת לקוחות האונליין המעוניינים לקבל את המשלוח כשאינם בבית והעלות הינה עבור צידנית רב־פעמית לשמירת איכות וטריות המוצרים”.

מנכ”ל שופרסל איציק אברכהן. 600 מיליון שקל לשני מרכזי ליקוט אוטומטיים, צילומים: ערן גרנות, אביגיל עוזי מנכ”ל שופרסל איציק אברכהן. 600 מיליון שקל לשני מרכזי ליקוט אוטומטיים | צילומים: ערן גרנות, אביגיל עוזי מנכ”ל שופרסל איציק אברכהן. 600 מיליון שקל לשני מרכזי ליקוט אוטומטיים, צילומים: ערן גרנות, אביגיל עוזי

עוד הוסיפה החברה כי “ לקוחות שאינם מעוניינים בכך, יכולים לתאם את האספקה למועד בו יהיו מצויים בביתם על מנת לקבל את ההזמנה”. בחברה הסבירו כי השארת מוצרים מחוץ לדלת כרוכה בצורך בהשארת המוצרים עם אמצעי קירור ייחודיים ולכן החברה מאפשרת ללקוח לבחור האם הוא רוצה בכך או לא.

פעילות האונליין מהווה מנוע צמיחה מרכזי בשופרסל, שהשקיעה בשנתיים האחרונות כ־600 מיליון שקל בהקמת שני מרכזי ליקוט אוטומטיים. פעילות האונליין זינקה ב־2020 בשל הסגרים, והיוותה כחמישית (19.9%) ממכירות שופרסל, כ־15 מיליון שקל.

תגיות