אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל נתיבי איילון לשעבר התמנה למנכ"ל נת"ע הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן | צילום: נת"ע

מנכ"ל נתיבי איילון לשעבר התמנה למנכ"ל נת"ע

דירקטוריון נת"ע אישר את מינויו של איתמר בן מאיר לתפקיד מנכ"ל החברה. יחליף חיים גליק שכיהן בתפקיד כארבע שנים. יהיה אחראי על פרויקטים בהיקף של עשרות מיליארדי שקל בשנה ובראשם המשך פיתוח הרכבת הקלה והמטרו

29.05.2024, 21:54 | דותן לוי

דירקטוריון נת"ע אישר הערב את המלצת ועדת האיתור שמונתה על ידו, למנות את איתמר בן מאיר, לשעבר מנכ"ל חברת נתיבי איילון לתפקיד למנכ"ל נת"ע.

לאחרונה הודיע על פרישתו לאחר כארבע שנים מנכ"ל נת"ע חיים גליק. על התפקיד התמודדו במכרז עשרות מתמודדים כאשר בין השמות שעלו גם מנכ"ל רכבת ישראל הקודם מיכה מייקסנר, המשנה למנכ"ל הקו הירוק בנת"ע ענת טוקר אלפרט, יו"ר נמל חיפה לשעבר אשל ארמוני, מנכ"ל צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים זהר זולר, יו"ר הרשות לניירות ערך לשעבר ענת גואטה, מנכ״ל משרד התמ״ת, מנכ״ל אלסטום ישראל ומנהל המזרח התיכון ואפריקה בקבוצת סקודה שרון קדמי, מנכ"ל החברה העירונית מוריה גלעד בר אדון ומנכ"ל בון תור וקונקט לשעבר ערן שכטמן.


איתמר בן מאיר מנכ"ל נת"ע הנבחר, צילום: יח"צ איתמר בן מאיר מנכ"ל נת"ע הנבחר | צילום: יח"צ איתמר בן מאיר מנכ"ל נת"ע הנבחר, צילום: יח"צ

בשנים האחרונות קידמה נת"ע בראשותו של גליק את מערכות הסעת ההמונים בגוש דן, בהן הקו האדום של הרכבת הקלה שכבר פועל, קווי הרכבת הקלה הסגול והירוק שמוקמים בימים אלו וצפויים להיפתח סביב שנת 2028, ופרויקט הרכבת התחתית (המטרו) העתידי - פרויקט התשתית היקר והמורכב בתולדות מדינת ישראל. בן מאיר יופקד על המשך פיתוח הפרויקטים שעלותם נאמדת בעשרות מיליוני שקלים בשנה.

החלטת הדירקטוריון צפויה לעבור לבחינת הוועדה למנוי בכירים ברשות החברות ובהמשך לאישור שרת התחבורה מירי רגב והשר המקשר בין הממשלה והכנסת דודי אמסלם. יו"ר הדרקטוריון עו"ד מיה ליקוורניק אמרה על מינוי בן מאיר, "אני גאה בחברי לוועדה על קיום הליך בחירה אפקטיבי מקצועי ונקי, שיאפשר רציפות ניהולית בחברה, וזאת בתקופה דרמטית ומאתגרת. אני מבקשת להודות למנכ"ל גליק על פועלו, ולאחל בהצלחה למנכ"ל העתידי, בהתמודדות עם האתגרים האדירים העומדים לפתחה של נת"ע".

בן מאיר אמר: "נת"ע היא חברת התשתיות הגדולה בישראל, האמונה על הקמת קווי הרק"ל והמטרו, אתגר הנדסי לאומי גדול ומורכב בכל קנה מידה, ואני חש גאווה עצומה ואחריות אין קץ לעמוד בראשו".




תגיות