תקציב הפרסום של קבוצת HOT ינוהל על ידי גיתם BBDO
גיתם הצטרפה למערך הפרסום של HOT ב-2022, כשקיבלה את תקציב הפרסום של מותג שידורי הסטרימינג NEXT TV, וכעת נבחרה לטפל בכלל מותגי הקבוצה
22.08.2024, 16:33 | בשירות שיווקיסט
קבוצת HOT בחרה במשרד הפרסום גיתם BBDO לנהל את תקציב הפרסום של החברה. גיתם הצטרפה למערך הפרסום של HOT באמצע 2022, כשקיבלה את תקציב הפרסום של NEXT TV, מותג שידורי הסטרימינג של HOT, וכעת נבחרה לטפל בכלל מותגי הקבוצה.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT מסרה: "HOT מובילה בימים אלו אסטרטגיה חדשה שמבטיחה שנמשיך להתחבר ללקוחותנו בדרכים חדשניות ומשמעותיות. אנחנו שמחים על ההצטרפות של גיתם ומצפים לעבודתנו המשותפת".
לדברי עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם: "אנחנו נרגשים לצאת למסע המשותף עם הוט, קבוצת התקשורת המובילה בישראל, ולהשיק איתה שפה חדשה ומוצרים חדשים למען לקוחותיה".